OmniPerform investiție de 100.000 de euro, noul focus a lui Adrian Enache pentru piața de digital

Informateca

Adrian Enache iniţiază un business care se focusează pe consultanţa omnichannel, procese şi algoritmi de neuromarketing şi campanii în digital.

“Voi continua să investesc în digital şi în campanii conduse din mediul digital către offline. Efortul meu se va concentra exclusive pe omnichannel. Prin OmniPerform generăm mesaje potrivite fiecărui utilizator în parte, cu focus pe creşterea calităţii şi relevanţei publicităţii către aceștia. Urmărim micşorarea, pe cât posibil, a retincenţei userului la campaniile publicitare”, declară Adrian Enache, fondator OmniPerform.

OmniPerform este o agenție de digital care se concentrează pe creşterea cifrei de afaceri și a profitului clientului, până la comunicarea one-to-one. Folosind tehnologie dezvoltată in-house, agenția lucrează la maximizarea impactului mesajelor pentru partenerii care investesc bugete mari şi aşteaptă rezultate pe măsură.

Ce plusuri aduce OmniPerform acestei pieţe

OmniPerform deschide poarta către o nouă metodă de lucru în e-commerce și îşi asumă să câştige doar dacă şi e-commerce-urile au o creştere în cifra de afaceri. În aceste condiții, bugetele de marketing nu mai reprezintă un cost.

“Practic, din momentul auditării contului şi a business-ului, dacă acesta se dovedește de încredere și un proiect pe termen lung, ne asumăm că toate serviciile și bugetele de marketing să însemne un procent din rezultatele business-ului. Ne dorim să nu devenim un cost ca parteneri, ci un motor de creștere al e-commerce-urilor, dar și al canalelor digitale ale omnichannel-urilor pe care le asistăm”, spune Adrian Enache.

OmniPerform se concentrează pe următoarele servicii: campanii de comunicare în mediul digital, campanii inbound şi outbound marketing, creşterea ratei de conversie, omnichannel şi e-commerce consultanţă şi dezvoltare, campanii performance media şi ppc, media buying, planning and reporting, loyalty and CRM campaigns, digital asset development (de la website-uri până la campanii sau aplicaţii), user experience, user interface şi webdesign.

Citeste si...  Teleorman, România! Orașul aflat în colaps, care moare de la o zi pe alta! Nici măcar 20% din populție nu are loc de muncă

Ținta traingurilor de digital în 2017: 2000 de persoane

Voi preda şi voi asista la proiectele de educaţie pe zona de marketing şi digital. La cursurile pe care le susţinem se pot înscrie specialişti în marketing şi business, antreprenori şi oameni din marketing, dar şi studenţi la marketing sau publicitate”, mai spune Adrian Enache.

Agenţia şi-a propus să train-uiască cel puţin 2.000 de specialişti, manageri şi viitori angajaţi, pentru a alinia şi transparentiza cât mai mult acţiunile agenţiilor de online şi de media. Asta îi va ajuta pe manageri în luarea deciziilor potrivite de business.

Despre OmniPerform

Agenţia de publicitate digitală OmniPerform a fost înfiinţată în februarie 2017. Compania oferă printr-un grup de 20 de angajaţi şi colaboratori externi serviciile de omnichannel, digital şi media, iar CEO-ul şi fondatorul ei este Adrian Enache. OmniPerform îşi desfaşoară activitatea atât la sediu, cât şi prin oferirea posibilităţii de a lucra de acasă (remote).

Investiţia estimată în tehnologie şi deschiderea agenţiei este de aproape 100.000 euro.


Distribuie articol:
Lasa un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *