logo informateca logo informateca
  • Știri
    • Interne
    • Externe
    • Sănătate
    • Showbiz
    • Turism și relaxare
  • Politică
  • Economie
    • Auto
    • Financiar
    • IT&C
  • Educaţie
    • Actualitate
    • Preşcolar
    • Şcoala
    • Studii în străinătate
    • Universitar
  • Sport
  • Casă şi grădină
    • Amenajări
    • Grădină
    • Info util
    • Noutăţi CasoTeca
  • Agricultură
    • La zi
    • Produse
    • Utilaje
  • Opinii
  • Publicitate
InformatecaInformateca
Cauta...
  • Știri
    • Interne
    • Externe
    • Sănătate
    • Showbiz
    • Turism și relaxare
  • Politică
  • Economie
    • Auto
    • Financiar
    • IT&C
  • Educaţie
    • Actualitate
    • Preşcolar
    • Şcoala
    • Studii în străinătate
    • Universitar
  • Sport
  • Casă şi grădină
    • Amenajări
    • Grădină
    • Info util
    • Noutăţi CasoTeca
  • Agricultură
    • La zi
    • Produse
    • Utilaje
  • Opinii
  • Publicitate
Follow US
© 2024 Informateca.ro
Știri

Pep & Pepper dezvăluie o nouă identitate de brand în contextul extinderii la nivel național. Brandul își propune să încheie anul cu 16 restaurante

Andreea Burghelea
Andreea Burghelea
16 octombrie 2024
Share
SHARE

Pep & Pepper, lanțul de restaurante fast-casual care pune accent pe oferirea unor mese gustoase la prețuri accesibile, anunță un rebranding major, menit să alinieze brandul la cerințele consumatorilor moderni. Cu o nouă abordare de design minimalist, urban, schimbarea pune accent pe simplitate și mai ales, pe calitatea ingredientelor, reflectată în noul motto al Pep & Pepper: „Mai puțin înseamnă mai mult și mâncarea este paleta noastră de culori.”

De la lansarea sa în 2017, Pep & Pepper a ajuns un jucător important pe piața fast-casual din România, având, în prezent, 14 localuri în orașe-cheie. Restaurantele brandului servesc anual peste 1 milion de clienți, acoperind un public divers, cu gusturi și preferințe variate. Printr-un mix atent ales între restaurantele proprii și cele francizate, Pep & Pepper oferă mese adaptate diferitelor ocazii și pofte. Astfel, brandul se aliniază la tendința globală de a avea preparate echilibrate și proaspete, oferind, în același timp, confortul și rapiditatea serviciilor de tip fast-food. Această abordare a consolidat reputația Pep & Pepper ca o alegere preferată pentru cei care caută atât calitate, cât și diversitate.

Potrivit reprezentanților companiei, consumatorii din ziua de azi își doresc experiențe culinare care să le încânte papilele gustative și să le ofere o gamă bogată de opțiuni. Ei își doresc mese preparate de bucătari, care să fie delicioase, diverse și realizate cu ingrediente de calitate, în care pot avea încredere. Toate acestea, fără a face compromisuri în privința prețului accesibil. Pentru a evidenția aceste calități, Pep & Pepper a adoptat o nouă imagine care reflectă mai bine esența brandului — simplitate, prospețime și accent pe calitatea mâncării. Acest rebranding marchează o etapă importantă în cursul companiei, subliniind angajamentul său față de tendințele globale, rămânând în același timp fidel valorilor sale de excelență culinară și prețuri corecte.

- Publicitate -

Un echilibru inteligent între gust și nutriție, inspirat de Ghidul Eatwell din Marea Britanie

Ceea ce diferențiază cu adevărat Pep & Pepper este angajamentul său ferm de a oferi atât gust, cât și nutriție într-un mediu fast-casual. Inspirat de principiile ghidului britanic Eatwell, care oferă recomandări despre cum și în ce cantități trebuie asociate grupurile alimentare esențiale, meniul Pep & Pepper este conceput cu atenție pentru a oferi mese echilibrate din punct de vedere nutrițional, adaptate la gusturile și preferințele alimentare ale consumatorilor. De la farfurii ușor de personalizat până la boluri cu influențe internaționale, paste, sandvișuri, wrapuri și supe, Pep & Pepper oferă o diversitate de opțiuni, asigurându-se, astfel, că fiecare persoană găsește un preparat potrivit, pentru orice oportunitate de consum.

Prin introducerea de produse noi la fiecare șase luni, brandul nu doar că se menține în fruntea tendințelor culinare globale, dar își păstrează și clienții doritori de preparate proaspete și inovatoare. Fie că este vorba de o gustare rapidă între întâlniri, o masă post-antrenament sau o cină sănătoasă cu familia, meniul Pep & Pepper asigură combinații perfecte de gust și opțiuni accesibile, stabilind noi standarde în spațiul fast-casual.

Viziunea Pep & Pepper pentru a-și crește prezența națională: dezvoltare strategică prin puncte proprii și francize

Pep & Pepper își continuă expansiunea, având deja 14 locații deschise în cele mai importante orașe din România, inclusiv București, Cluj-Napoca, Constanța, Brașov, Alba Iulia, Târgu Mureș, Craiova, Timișoara și Iași. Operând printr-un mix de zece unități deținute în regim propriu și patru francizate, brandul este pregătit să își extindă și mai mult prezența, cu noi restaurante, în zone urbane cheie, precum Sibiu și Cluj, care vor fi deschise până la sfârșitul anului 2024.

Potrivit reprezentanților companiei, oaspeții din sectorul HoReCa apreciază modul în care Pep & Pepper simplifică mesele, oferind opțiuni delicioase și pline de savoare, care atrag o gamă largă de consumatori. De fapt, multe dintre deschiderile de localuri vin adesea ca un răspuns la cererile consumatorilor, deoarece cei care au savurat preparatele brandului sunt nerăbdători să revină la Pep & Pepper.

Încurajat de răspunsul pozitiv din partea consumatorilor, lanțul va continua planurile de dezvoltare pe parcursul anului 2025, vizând orașele majore din România. În acest context, ca parte a dezvoltării sale strategice, Pep & Pepper caută noi parteneri de franciză care împărtășesc angajamentul de a oferi experiențe culinare fast-casual de înaltă calitate.

- Publicitate -

Cu un sistem solid de sprijin, ce include asistență în selectarea localurilor, design și instruire operațională, brandul vine cu o oportunitate unică pentru antreprenorii care împărtășesc viziunea de a transforma peisajul culinar din România, oferind publicului opțiuni rapide și delicioase.

Distribuie articol:
Facebook Whatsapp Whatsapp Email Copiaza linkul Print
Ad imageAd image
Publicitate
Ad imageAd image
- Publicitate -
Ad imageAd image
- Publicitate -
Ad imageAd image

Parteneri

  • CasoTeca
  • AgroTeca
  • Pedagoteca
  • Prescu.ro

Articole similare

Știri

Agenţia S&P menţine perspectiva ratingului României la negativă în pofida măsurilor Guvernului Bolojan

Agenţia de evaluare financiară S&P a decis să reconfirme pentru România calificativul „BBB-/A-3” pe termen lung şi scurt, atât în…

4 Minute
Maia Sandu
Externe

Maia Sandu convoacă în 21 mai, la Chişinău, Adunarea Naţională Moldova Europeană

Maia Sandu spune clar şi răspicat că ”Moldova se află într-un moment de răspântie”. Preşedintele Republicii Moldova a anunţat că…

9 Minute
vaccin
ExterneȘtiri

China testează în Pakistan un vaccin împotriva COVID-19

Autorităţile pakistaneze au aprobat lansarea celei de-a treia faze de testare a unui vaccin împotriva COVID-19 dezvoltat de institute chineze,…

2 Minute
InterneȘtiri

Permisele reținute de Poliția Rutieră nu vor mai fi predate personal de către șoferi

Ministerul Afacerilor Interne supune dezbaterii publice proiectul Ordonanţei de urgenţă a Guvernului pentru suspendarea aplicării unor dispoziţii privind circulaţia pe…

3 Minute
logo informateca logo informateca
  • Despre InformaTeca
  • Publicitate
  • Contact
  • Termeni şi condiţii
Info Utile
  • Despre InformaTeca
  • Publicitate
  • Contact
  • Termeni şi condiţii

Publicațiile


 

CasoTeca: CasoTeca | Noutati casa si gradina | Amenajari interioare si exterioare | Amenajari gradini | Informatii Utile Casa

PedagoTeca: Stiri educatie | Prescolari | Scolari | Universitar | Studii strainatate | Actualitate | Opinii

AgroTeca: AgroTeca | Noutati agricultura | Produse agricole | Utilaje agricole

InformaTeca: InformaTeca | Noutati online | Casa si Gradina | Educatie | Agricultura | Economie | Sport | Politica

Alte site-uri: PRescu.ro | MoneyBuzz.ro | CurierulNațional.ro | Goool.ro | SlatinaBuzz.ro

 

Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?