Superbet Group anunță oficial că urmează să elimine toate panourile de publicitate stradală ce conțin mesaje comerciale, pe întreg teritoriul țării, în prima parte a acestui an.
În calitate de lider al industriei de pariuri sportive din România, Superbet își asumă dezvoltarea unei strategii sustenabile de business, în care jocul responsabil și implicarea în comunitate reprezintă repere prioritare.
Superbet renunță la publicitatea stradală
„Compania noastră încurajează un dialog constant și deschis cu autoritățile care reglementează domeniul de activitate al jocurilor de noroc, precum și cu experți, locali și internaționali, în politici de joc responsabil și sustenabilitate. În acest context, dorim să facem publică decizia noastră de a elimina toate mesajele comerciale din panourile publicitare stradale, acțiune ce se va finaliza în prima jumătate a acestui an. În perioada imediat următoare, Superbet va începe procesul de eliminare a acestor panouri publicitare, urmând a păstra doar mesaje outdoor care promovează jocul responsabil. De asemenea, în virtutea acestui demers de auto-reglementare, unic în piața din România, ne asumăm angajamentul de a nu avea nicio formă de panouri de publicitate stradală, indiferent de mesaj sau dimensiune, pe o rază de 100 de metri față de instituțiile de învățământ liceale. Grupul Superbet consideră că industria jocurilor de noroc din România funcționează într-un cadru complex de reglementări, fiind în deplină conformitate cu legislația la nivel național și european. De aceea, ne asumăm angajamentul de a colabora, în mod transparent, cu toate entitățile implicate în procesele decizionale care vizează domeniul nostru de activitate”, a comunicat compania de pariuri sportive.