Veniturile din servicii ale Vodafone România au scăzut cu 2,1% în trimestrul încheiat la 31 decembrie 2020, la 193 milioane de euro, în comparaţie cu perioada similară a anului anterior.
„Veniturile din servicii sunt de 193 milioane de euro în trimestrul încheiat la 31 decembrie 2020, înregistrând o scădere de 2,1% în comparaţie cu perioada similară a anului anterior”, a anunţat miercuri compania.
Baza de clienţi a Vodafone România (inclusiv IoT) a atins valoarea de 11 milioane de clienţi la 31 decembrie 2020.
„Obiectivul nostru principal a fost de a oferi acces la educaţia digitală pentru copii şi de a reduce decalajele dintre diferite zone ale ţării. Ca furnizor în cadrul licitaţiei coordonate de Ministerul Educaţiei şi Cercetării am finalizat la finalul anului 2020, printr-un efort extraordinar cu numeroase provocări datorate contextului pandemic, procesul de livrare a peste 108.000 de tablete conectate la internet. Pe lângă aceste dispozitive, este important de menţionat faptul că alte câteva zeci de mii de tablete au fost furnizate de Vodafone România în cadrul proiectelor educaţionale iniţiate la nivel local de instituţii şi ONG-uri.
Vezi cel mai performant purificator de aer anti coronavirus
În plus, Vodafone România s-a implicat în programul naţional ‘Internet în şcoli’, reuşind conectarea la internet a sute de şcoli din România în doar câteva săptămâni. Prin intermediul susţinerii, dispozitivelor, conexiunilor şi cunoştinţelor pe care le investim în digitalizarea ţării noastre, aducem o contribuţie semnificativă digitalizării României.
Este important să demarăm reconstrucţia societăţii noastre şi să începem să lucrăm la redresarea economică, deoarece avem această oportunitate uriaşă de a construi o societate şi o economie mai bune şi mai reziliente ce susţin incluziunea. Având în vedere că sectorul telecomunicaţiilor are un rol cheie, dar şi faptul că am văzut începutul construcţiei acestor acestor planuri, considerăm că există oportunităţi extraordinare în mai multe domenii, precum asigurarea suportului şi a condiţiilor optime pentru dezvoltarea infrastructurii de reţea, digitalizarea sectorului de activităţi esenţiale cum ar fi educaţia şi sănătatea, dar şi infrastructura de telecomunicaţii. Aceasta reprezintă şansa noastră ca societate să construim un viitor mai bun şi mai durabil”, spune Murielle Lorilloux, CEO Vodafone România.