Cifra de afaceri a Renault Group se ridică la 37,4 miliarde de euro în primele nouă luni ale anului, în creştere cu 21,1% faţă de perioada similară a anului 2022 (+25,3% la nivel constant al ratelor de schimb).
”La nouă luni, cifra de afaceri a Renault Group se ridică la 37,4 miliarde de euro, în creştere cu 21,1% faţă de perioada similară a anului 2022 (+25,3% la nivel constant al ratelor de schimb). Cifra de afaceri a perimetrului Automobile se ridică la 34,2 miliarde de euro, în creştere cu 20,1% faţă de perioada similară a anului 2022 (+24,2% la nivel constant al ratelor de schimb). Vânzările Renault Group au crescut cu 10,9% la nivel global şi cu 21,3% în Europa”, anunţă grupul.
În trimestrul al treilea 2023, cifra de afaceri a Renault Group se ridică la 10,5 miliarde de euro, în creştere cu 7,6 % faţă de perioada similară a anului 2022, +13.8% la nivel constant al ratelor de schimb). Cifra de afaceri a perimetrului Automobile se ridică la 9,4 miliarde de euro, în creştere cu 5% faţă de perioada similară a anului 2022 (+11.3% la nivel constant al ratelor de schimb).
Vânzările Renault Group au crescut cu 6,1% la nivel global şi cu 15,3% în Europa.
“Renault Group a reuşit din nou o performanţă solidă în trimestrul al treilea, cifra de afaceri totală fiind în creştere cu 13,8% la nivel constant al ratelor de schimb. Am intrat în ultimul trimestru al anului cu încredere şi confirmăm ameliorarea profitabilităţii începând cu a doua jumătate a anului, ca urmare a lansării noilor modele şi a efectului benefic al programului de reduceri de costuri şi a politicii noastre comerciale disciplinate, orientată către crearea de valoare. Am anunţat, de asemenea, proiectul Flexis împreună cu Volvo Group şi CMA CGM, proiect care pune bazele unei entităţi ce va răspunde într-un mod ingenios provocărilor legate de electrificarea vehiculelor utilitare destinate logisticii în mediul urban. Construim astfel, treptat, viitoarea noastră companie auto de nouă generaţie. Nu în ultimul rând, ca urmare a semnării, în luna iulie, a acordurilor definitive cu privire la evoluţia Alianţei, confirmăm faptul că încheierea tranzacţiei va avea loc până la sfârşitul anului, aşa cum este planificat. Aceasta va conduce la crearea de valoare suplimentară prin proiecte operaţionale comune şi va oferi Renault Group oportunitatea de a realoca într-un mod optim o parte din capitalul său”, spune Thierry Piéton, Chief Financial Officer Renault Group.
Vânzările globale ale Renault Group au ajuns în trimestrul 3 la 511.000 unităţi, în creştere cu 6,1% faţă de perioada similară a anului 2022. În Europa, vânzările au crescut cu 15,3%.
Cum funcționează erbicidele: mecanisme de acțiune și beneficii
Vânzările mărcii Renault au ajuns la aproape 357.000 unităţi, în creştere cu 11% faţă de trimestrul 3 al anului trecut. În Europa, vânzările mărcii Renault au crescut cu 24,8%, până la 223.000 unităţi.