Volkswagen inaugurează primul concept store auto din România, la parterul mall-ului Plaza România din București. În showroom-ul de 115 metri pătrați este expus noul Volkswagen Touareg, iar clienții au acces la o zonă digitală, zone de accesorii sau de realitate virtuală.
„Volkswagen concept store este răspunsul nostru la schimbările ireversibile din industria auto, dar și de mentalitate a clienților. Am ales să aducem experiența Volkswagen mai aproape de iubitorii mărcii într-un format nou, care completează locațiile tradiționale și deschide drumul spre o audiență extinsă”, a declarat Bogdan Florea, Brand Manager Volkswagen.
La nivel internațional Volkswagen a lansat recent două magazine de acest tip într-un mall din Birmingham și într-un centru de cumpărături stradal din Varșovia.
Spațiul magazinului a fost amenajat în așa fel încât să simplifice la maximum procesul de cumpărare al unei masini. Echipa de designeri a reușit să creeze o amenajare unică de lifestyle, unde clienții pot intra în universul mărcii. Aici clienții vor putea să se documenteze, să testeze, să primească oferte inițiale și chiar să comande noi modele de mașini, piese de schimb, accesorii sau echipamente promoționale oficiale.
Marca de automobile Volkswagen este prezentă la nivel mondial în peste 150 de pieţe şi produce autovehicule Volkswagen în peste 50 de unităţi de producţie din 14 ţări. În anul 2017, Volkswagen a fabricat circa 6 milioane de autovehicule, cele mai vândute modele fiind Golf, Tiguan, Jetta şi Passat. În prezent la Volkswagen lucrează 198.000 de persoane în întreaga lume. La aceştia se adaugă cei 7.700 de angajaţi ai celor 74.000 de distribuitori care comercializează produsele către clienţii finali. Volkswagen dezvoltă în permanenţă construcţia de autovehicule. Printre aspectele strategice esenţiale ale mărcii se numără mobilitatea electrică, Smart Mobility şi transformarea digitală.