După aproape 30 de ani, Cosmetic Plant, al treilea cel mai important jucător de pe piața produselor cosmetice din România, se relansează cu o nouă identitate și o strategie de dezvoltare pe urmatorii ani. Noua strategie pe termen mediu și lung se axează pe rebranding, remodelarea si extinderea portofoliului de produse, lansarea de game superioare, campanii și concepte inedite în piață.
Cosmetic Plant, unul dintre cei mai importanți producători de cosmetice din România și singura companie din Europa care a câștigat trei ani la rând Grand Gold Award la cel mai renumit concurs internațional, World Quality Selections organizat de Monde Selection la Bruxelles, are planuri mari pentru următorii patru ani. Potrivit noii strategii de business, câteva dintre obiectivele principale ale companiei sunt repoziționarea brandului Cosmetic Plant în segmentul de consum de produse cosmetice din ingrediente naturale, remodelarea structurală a portofoliului și redesign-ul ambalajelor, precum și dublarea cotei de piață în următorii trei ani.
Citește și: Indicele ROBOR la 3 luni a coborât, astăzi, la 3,04% pe an
”Sunt aproape 30 de ani de când Cosmetic Plant folosește inteligența și puterea plantelor pentru a crea produse eficiente de îngrijire a pielii. Pentru a fi în acord cu cerințele pieței și cu nevoile consumatorilor, am definit o nouă strategie de business care să țină pasul cu evolutia companiei și dinamica pieței. În urma cercetărilor calitative și cantitative pe care le-am derulat în ultima perioadă, am conceput relansarea portofoliului de produse, rezultată din intersectarea formulelor și ingredientelor inovative de ultimă generație din laboratoarele Cosmetic Plant cu puterea benefică și inteligența plantelor”, afirmă Dr. Susana Laszlo, co-actionar Cosmetic Plant.
”Pentru a susține implementarea noii strategii de business pe următorii ani, am făcut investiții în retehnologizare din resurse proprii dar și prin accesarea de fonduri europene. Cu noile game de produse țintim o creștere anuală a cifrei de afaceri de cel puțin 10%, ceea ce ar menține trendul ascendent din ultimii ani. Această creștere organică constantă este o dovadă că notorietatea brandului Cosmetic Plant este din ce în ce mai bine conturată la nivel național”, mai spune reprezentantul companiei.
Anul trecut, cifra de afaceri a companiei a fost de 11.252.651 lei, aprox. 2.500.000 euro.