Piaţa de media din România va creşte, în acest an, cu 5,5% comparativ cu anul 2019, până la valoarea de 514 milioane de euro, reiese din datele Media Fact Book, raportul de analiză a pieţei româneşti de media şi publicitate.
Conform datelor, în 2019, piaţa de media din România s-a situat la valoarea de 487 milioane de euro, iar investiţiile în publicitatea TV au cunoscut o evoluţie pozitivă, ajungând la 5% comparativ cu 2018, până la 315 milioane de euro.
De asemenea, în cursul anului trecut, cea mai mare rată de creştere a înregistrat-o piaţa de digital, la la 99,1 milioane de euro (+17% faţă de 2018), în timp ce publicitatea outdoor (OOH) este estimată la 32,2 milioane de euro, cu 5% mai mult decât în 2018.În acelaşi timp, piaţa de radio şi-a continuat trendul ascendent şi în anul trecut, cu o creştere estimată la 10%, atingând valoarea de 28,3 milioane de euro.Pentru 2020, realizatorii raportului Media Fact Book, Agenţia Initiative, estimează noi creşteri pentru TV (+2,5%, până la 323 milioane de euro), online (+16%, până la 114,5 milioane de euro), radio (+8%, până la 30,6 milioane de euro) şi OOH (+5%, până la 33,8 milioane de euro).
Citește și: Moise Guran: A trebuit să aleg între etică și deontologie