Acţiunile Meta au crescut joi cu aproape 5%, la cel mai ridicat nivel atins după ianuarie 2022, deoarece previziunile de venituri ridicate au arătat că inteligenţa artificială a ajutat gigantul reţelelor sociale să stimuleze angajamentul şi vânzările de reclame, chiar şi într-o economie incertă.
Câştigurile puternice din trimestrul al doilea i-au încurajat pe 18 analişti să-şi ridice preţul ţintă pentru acţiuni, care s-a dublat deja în acest an.
”Meta (este) într-o clasă proprie în reclamele digitale”, a spus Mark Shmulik de la Bernstein, adăugând că ”Previziunile sale monstru au spart uşile, cu o rată de creştere estimată de +15-24%, investitorii sperând că aceste cifre să fie obţinute încă din T4.”
În timp ce creşterea cu 12% a veniturilor din reclame în trimestrul II a depăşit creşterea de 3% obţinută de Google, parte a grupului Alphabet, rapoartele de câştig de la ambele maşini de reclame digitale au consolidat o redresare în sector.
Meta şi Google sunt pe cale să adauge aproximativ 160 de miliarde de dolari la capitalizarea lor de piaţă combinată, o cifră care depăşeşte valorile individuale de piaţă a aproximativ 90% dintre companiile din indicele S&P 500.
Cu toate acestea, vânzările de reclame ale rivalei mai mici Snap au dezamăgit, deoarece agenţii de publicitate se ţin de platforme încercate şi adevărate.
Rezultatele Meta au fost susţinute şi de îmbunătăţirea monetizării Reels, un format video scurt, care este răspunsul companiei la TikTok.
Guvernul vrea să facă reduceri de cheltuieli, vezi ce conține pachetul de măsuri
CEO-ul Mark Zuckerberg a declarat că Reels are acum o rată anuală a veniturilor care depăşeşte 10 miliarde de dolari, în creştere faţă de 3 miliarde de dolari în toamna trecută.