AdePlast, cel mai important producător român de materiale de construcții pentru finisaje, angajează operator comenzi.
Candidatul ideal trebuie să îndeplinească următoarele cerinţe:
- foarte bune cunoştinţe Microsoft Office, Excel
- persoană organizată, responsabilă, cu atenție distributivă
Resposanbilități:
- primeşte şi înregistrează în registrul de comenzi, comenzile primite de la clienţii firmei;
- introduce cu atenţie comenzile, mentionând pe comanda termenul de livrare al acestora astfel încât să fie livrate în termen, integral şi în termen pentru evitarea penalităţilor de nelivrare / livrare anticipate /livrare incompletă;
- menţine o bună comunicare cu Departamentul Transport, Departamentul Comercial şi de asemenea, cu clienţii firmei;
- participă la operaţiunile de inventarire, dacă acest lucru i se solicită;
Se oferă:
- salariu motivant;
- condiții bune de lucru;
- bonusuri în funcție de performanță.
Cei interesați pot să trimită CV-ul la adresa: personal@adeplast.ro
Citește și AdePlast angajează consultant intern ERP