logo informateca logo informateca
  • Știri
    • Interne
    • Externe
    • Sănătate
    • Showbiz
    • Turism și relaxare
  • Politică
  • Economie
    • Auto
    • Financiar
    • IT&C
  • Educaţie
    • Actualitate
    • Preşcolar
    • Şcoala
    • Studii în străinătate
    • Universitar
  • Sport
  • Casă şi grădină
    • Amenajări
    • Grădină
    • Info util
    • Noutăţi CasoTeca
  • Agricultură
    • La zi
    • Produse
    • Utilaje
  • Opinii
  • Publicitate
InformatecaInformateca
Cauta...
  • Știri
    • Interne
    • Externe
    • Sănătate
    • Showbiz
    • Turism și relaxare
  • Politică
  • Economie
    • Auto
    • Financiar
    • IT&C
  • Educaţie
    • Actualitate
    • Preşcolar
    • Şcoala
    • Studii în străinătate
    • Universitar
  • Sport
  • Casă şi grădină
    • Amenajări
    • Grădină
    • Info util
    • Noutăţi CasoTeca
  • Agricultură
    • La zi
    • Produse
    • Utilaje
  • Opinii
  • Publicitate
Follow US
© 2024 Informateca.ro
Economie

AdePlast a înregistrat o creştere de 20% a cifrei de afaceri la 6 luni

Informateca
Informateca
21 iulie 2017
Share
SHARE

AdePlast, liderul pieței de materiale de construcţii din România, a înregistrat o creştere de 20% a cifrei de afaceri pe primul semestru, față de aceeași perioadă a anului trecut.

“Într-o piață din ce în ce mai concurențială, cu jucători autohtoni și regionali dornici de cote de piață, am reușit o creștere 20% a cifrei de afaceri la 6 luni. Evoluția se datorează în primul rând acoperirii minuțioase a teritoriului României și în al doilea rând, a gamei vaste de produse AdePlast, toate realizate exclusiv în fabricile noastre. Evident că așezarea strategică a platformelor AdePlast joacă un rol important în evoluția cifrei noastre de afaceri”, declară Marcel Bărbuț, proprietar AdePlast.

După investiții de peste 50 de milioane de euro, realizate în anii cei mai grei prin care a trecut economia României, odată cu deschiderea pieței spre consum, AdePlast reușește să marcheze creșteri și profit, dar și să conteze la export.

”Datorită faptului că avem o gamă foarte variată de produse: începând de la adezivi, mortare, până la vopsele, tencuieli decorative și materiale termoizolante, realizate în fabricile noastre, ne conferă un avantaj când vine vorba de preț, mobilitate sau garanție. România este deja piața noastră și suntem din ce în ce mai prezenți si în Europa”, declară Marcel Bărbuț.

- Publicitate -

Export până în Vestul extrem al Europei                                       

AdePlast a vândut la export, în prima jumătate a lui 2017, cu 136 procente mai mult ca în aceeași perioadă a anului trecut, creşteri evidenţiate substanţial în Bulgaria şi Ungaria. Cele mai importante piețe pentru AdePlast sunt ţările limitrofe, dar vopseaua Aeria Gold este deja un produs cunoscut în zone ”exotice” precum Spania cu Insulele Canare sau Italia.

Produsele cu ponderea cea mai mare la export sunt: vopselele din gama Aeria, respectiv Aeria Gold si PorusX, precum şi pachetele all-inclusive de Termosisteme (Polistiren, adeziv lipire (Polistirol), plasa, dibluri) şi adezivi pentru placări ceramice (în special AFN – Adeziv super plastic de înaltă rezistență).

”Este ușor de înțeles cum AdePlast reușește să văndă produse în toată Europa, chiar și în zone destul de îndepărtate. Sunt mulți meseriași români care odată plecați la muncă în afara țării, ne contactează pentru a le livra, chiar și la mii de km, materialele cu care s-au învățat să lucreze în România. Fabricile noastre sunt cele mai noi din Europa, iar rețetele de vopsea, de exemplu, sunt încă inovații la nivel european. Asta conferă românilor care le folosesc pe șantierele din Europa un avantaj calitativ și competitiv. Ne așteptam ca acest trend să crească în urmatoarele luni”, încheie Marcel Bărbuţ.

Etichete:adeplastMarcel Bărbut
Distribuie articol:
Facebook Whatsapp Whatsapp Email Copiaza linkul Print
Ad imageAd image
Publicitate
Ad imageAd image
- Publicitate -
Ad imageAd image
- Publicitate -
Ad imageAd image

Parteneri

  • CasoTeca
  • AgroTeca
  • Pedagoteca
  • Prescu.ro

Articole similare

Economie

Nou trend în amenajarea vitrinelor din mall-uri. VEM Proiect Lightining: “iluminatul comercial devine principalul driver de business în 2017”

Vitrinele sunt principalele responsabile pentru traficul din magazine. Astăzi, comercianţii atrag clienţii nu doar prin amenajarea viu colorată a lor,…

6 Minute
Economie

APIA: 8.836 de autoturisme noi au fost înmatriculate în România în februarie

Un număr de 8.836 de autoturisme noi au fost înmatriculate în România în luna februarie, în scădere cu 26,8% faţă…

3 Minute
Economie

Florin Cîţu: Guvernul pregătește reintroducerea contribuţiei la angajator, la câteva luni după suspendare

Senatorul PNL Florin Cîtu, preşedintele Comisiei economice din Senat, a declarat la RFI că suspendarea contribuţiei la Pilonul II de…

5 Minute
Industrie
Economie

Producţia industrială din România a scăzut

Producţia industrială din România a scăzut cu 2,3%, ca serie brută, în primele două luni ale acestui an, faţă de…

2 Minute
logo informateca logo informateca
  • Despre InformaTeca
  • Publicitate
  • Contact
  • Termeni şi condiţii
Info Utile
  • Despre InformaTeca
  • Publicitate
  • Contact
  • Termeni şi condiţii

Publicațiile


 

CasoTeca: CasoTeca | Noutati casa si gradina | Amenajari interioare si exterioare | Amenajari gradini | Informatii Utile Casa

PedagoTeca: Stiri educatie | Prescolari | Scolari | Universitar | Studii strainatate | Actualitate | Opinii

AgroTeca: AgroTeca | Noutati agricultura | Produse agricole | Utilaje agricole

InformaTeca: InformaTeca | Noutati online | Casa si Gradina | Educatie | Agricultura | Economie | Sport | Politica

Alte site-uri: PRescu.ro | MoneyBuzz.ro | CurierulNațional.ro | Goool.ro | SlatinaBuzz.ro

 

Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?