Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) a trimis firmelor din energie un chestionar pentru a putea centraliza datele din care să reiasă numărul exact al facturilor greşite.
ANPC a anunţat, vineri, printr-un comunicat de presă, că în cadrul unei întâlniri pe care conducerea Autorităţii a avut-o cu operatorii economici din domeniul energiei electrice şi gazelor naturale, pentru a se asigura că aceştia sunt pregătiţi să aplice prevederile Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr. 3/2022, preşedinte ANPC, Horia Constantinescu, a afirmat că ANPC va pregăti un mod standardizat de comunicare cu aceştia.
Astfel, în 2 februarie, a fost trimis, prin e-mail, către toate companiile care furnizează energie electrică şi gaze naturale operatorilor casnici din România, un chestionar care conţine o rubricaţie detaliată în urma completării căruia va fi posibilă o centralizare exactă a numărului de facturi greşit întocmite.
Horia Constantinescu a declarat că astfel ANPC doreşte să afle dimensiunea exactă a facturării greşite.
OTP Bank România şi-a planificat investiţii de 50 milioane de lei în IT şi digitalizare