Echipe ale Comisariatului pentru Protecția Consumatorilor Municipiul București (CPCMB) au realizat o acțiune de control, pe 19 mai 2022, la fostul hotel Intercontinental, denumit acum Grand Hotel București, iar inspectorii par deciși să propună închiderea acestuia.
oprirea temporară a prestării serviciului până la remedierea deficiențelor a 10 camere verificate și a centrului SPA- propunerea sancțiunii complementare de închidere temporară a unității pe o durată de cel mult 6 luni.
Abaterile de la legislație constatate de comisarii CPCMB au fost:- utilizarea unor produse din carne și pește fără elemente de identificare și caracterizare și dată limită de consum, elemente fără de care nu se poate stabili conformitatea acestora – utilizarea unor produse refrigerate cu data durabilității minimale schimbată o altă dată de expirare (produse cărora li s-a schimbat starea termică prin congelare)- folosirea, atât în blocul alimentar, cât și în minibarurile din camere, a unor produse cu data limită de consum depășită – existența unor preparate finite calde depozitate la temperatura mediului ambiant sau în spatii frigorifice, fără respectarea condițiilor de temperatură, conform legii- utilizarea, la bucătărie, a unor legume cu modificări organoleptice, precum și a unor produse congelate, cu arsuri de congelare- nerespectarea vecinătăților produselor alimentare, în spațiile frigorifice, precum și depozitarea băuturilor direct pe paviment- existența unor condiții igienice necorespunzătoare atât în camerele de hotel, cât și în centrul SPA- lipsa informații privind utilizarea electronicelor- condiții deficitare de amenajare a spațiilor de cazare, care pot pune în pericol viața sau sănătatea consumatorilor (tencuială exfoliată, prize desprinse din perete, cabluri neizolate, geamuri crăpate, protecția unei trepte de la scara de acces la saună deteriorată).
Mai multa amănunte în Business Cover.