Peste 843.000 de produse au fost comandate până la ora 17:00, număr record de produse vândute în 9 ore in istoria eMag de Black Friday. Valoarea cumulată a comenzilor plasate de clienții eMAG au ajuns la 270 milioane lei. EvoMag a raportat vânzarea a peste 15.000 de produse, cu o valoare de 2,9 milioane de euro, iar Fashion Days a înregistrat vânzări de 20,5 milioane de lei.
Recorduri în Black Friday la eMag
- Media primelor 10 ore: 24 de produse în fiecare secundă
- 55% din comenzi plasate de pe mobil
- Peste 30% dintre plăți sunt realizate cu card online
- 500 de console Microsoft Xbox ONE vandute în 53 secunde
- Cea mai mare comandă facută vreodată online la eMag este Rover Range Rover Sport 3.0 în valoare de 85.999 euro
- Valoarea medie comandată pe client este de 970 ron
eMag a vândut 120.000 de produse pentru casă și îngrijirea casei, 64.000 de electrocasnice mici, 33.000 de televizoare, 30.000 de telefoane, 28.000 de anvelope, 10.000 de frigidere, 14.000 de laptopuri și peste 21.000 de parfumuri.
În cazul produselor speciale, eMag a anunțat că a vândut 2,8 kg de aur, 613 vouchere de călătorie Tarom, 126 de pachete turistice și 430 de abonamente la servicii medicale.
evoMag a vândut un televizor de 10.099 lei
Până la ora 17:00, peste 60% din stocul de produse alocat pentru Black Friday a fost epuizat, în condiţiile în care acesta a fost suplimentat cu peste 3.000 de produse.
Pe site-ul evoMag au fost înregistrate astăzi peste 350.000 de vizite. Cea mai mare comandă a fost în valoare de 29.700 lei şi conţine 34 de produse electronice, electrocasnice şi de îngrijire personală necesare pentru dotarea corespunzătoare unei case moderne.
Cel mai scump produs achiziţionat astăzi a fost un televizor 4K Samsung, în valoare de 10.099 lei.
Top vânzări evoMAG (număr de unităţi)
- Electrocasnice (mici şi mari) – 5.900
- Componente PC – 4.400
- Televizoare – 2.600
- Telefoane mobile şi tablete – 1.500
- Laptop-uri şi desktop-uri – 1.300
Fashion Days, 200.000 de produse comandate
Clienții Fashion Days au cumpărat de Black Friday articole vestimentare, încălțăminte, accesorii, cosmetice și home & deco în valoare totală de 20,5 milioane de lei, până la ora 16:00, cu 47% mai mult decât anul trecut. Au fost comandate 200.000 de produse de la startul campaniei.
Cele mai cumpărate branduri de lux au fost Valentino, Prada și Dolce & Gabbana.
Cea mai mare comandă a fost plasată pe desktop, în valoare de 14.500 de lei și a venit de la un client din Oradea, care a adăugat 30 de produse în coș. Comanda cu cel mai mare număr de produse a fost plasată din București și a inclus 55 de articole.
Cele mai scumpe două produse au fost două genți de la Prada, la prețul de 7.590 de lei, respectiv 6.690 de lei. Cel mai ieftin produs vândut a fost un fard de pleoape în valoare de 5 lei.
Cele mai vândute articole pe Fashion Days până la ora 16:00:
- Pulovere de femei, peste 18.000 de bucăți
- Geci, peste 12.000 de bucăți
- Pantofi sport de bărbați, peste 8.000 de bucăți
- Cizme și ghete de femei, peste 8.000 de bucăți
- Ceasuri, peste 7.000 de bucăți
- Rochii, peste 6.000 de bucăți
- Genți, peste 3.500 de bucăți
Libris, 30.000 de comenzi până la ora 12.00
Până la ora 12.00, la jumătatea campaniei de Black Friday pe Libris.ro, peste 5.600 persoane au beneficiat de reducerile până la 90% la cărți. Au fost comandate 30.000 produse, iar creșterea față de 2016 este de 90%.
60% din trafic a venit de pe mobil, iar conversia s-a dublat față de o zi normală.
Comenzile plasate deja sunt pregătite în acest moment și vor fi expediate azi și în weekend. Peste 90% dintre produsele listate pe site beneficiază de reduceri suplimentare de Black Friday.
Vegis.ro, creștere cu 30% a comenzilor
Până astăzi la ora 11.00 Vegis a înregistrat deja o creștere cu 30% a numărului de comenzi față de Black Friday 2016.
Valoarea vânzărilor a depășit cu 50% valoarea din Black Friday de anul trecut, în condițiile creșterii valorii medii a comenzii cu 20%.
15% dintre comenzi au fost achitate cu cardul, iar 32% dintre comenzi au fost plasate de pe dispozitive mobile.
Sursa: Black Friday. Ce spun companiile despre vânzările de ieri