Brandul de vestimentație feminină Mathilde va inaugura pe data de 23 noiembrie un nou concept store în București, pe Calea Dorobanți. Noul showroom va avea o suprafață de 80 metri pătrați, iar investiția se ridică la 70.000 de euro. Brandul ajunge astfel la o rețea de zece reprezentanțe la nivel național.
„Anul acesta, am pus bazele unei noi capacități de producție lângă Oradea, încercând să menținem la cote înalte fluxul productiv și calitatea creațiilor Mathilde. Acest pas ne-a încurajat să privim cu încredere spre viitor și să deschidem alte reprezentanțe Mathilde în țară. Am ales din nou Bucureștiul, de data aceasta pe Calea Dorobanți, ca destinație pentru cel de-al doilea showroom Mathilde. Noul concept store reflectă, în opinia noastră, spiritul Mathilde la nivel estetic. Vom aduce cele mai noi creații din colecția Toamnă-Iarnă 2018, dar și creații best-seller de anul acesta, pentru care există în continuare cerere. Mizăm pe potențialul local și pe dorința iubitoarelor de frumos din zonă de a se îmbrăca original și cu personalitate“, a precizat Răzvan Gheșea, director investiții Mathilde.
Creațiile Mathilde se remarcă printr-un stil original și atemporal, în care predomină croiurile în tendințe, personalizate cu broderii și aplicații lucrate manual. Rochiile și fustele unicat, prêt-à-porter sau speciale pentru ocazii, cu croieli fluide care pun în valoare feminitatea, bluzele cu aplicații patch work, salopetele cu detalii inedite sau cardiganele versatile sunt câteva din piesele de rezistență ale colecțiilor Mathilde.
80 de angajați
Din anul 2013, când a fost deschisă prima reprezentanță Mathilde în București, pe Nicolae Bălcescu 22, brandul a evoluat organic. În ultimii patru ani, compania care operează brandul Mathilde și-a extins rețeaua de distribuție prin parteneriate locale, iar printre noile reprezentanțe inaugurate se numără franciza din Deva Shopping City, precum și o reprezentanță concept store în City Park Constanța. De asemenea, numărul de angajați a crescut de la 60 în 2013 până la 80 anul acesta.
Vânzările au urmat același trend ascendent, de la 800.000 de euro în 2013 la 1,4 milioane de euro la finalul lui 2017. Până în 2020, compania estimează atingerea unui prag de vânzări de două milioane de euro.
De asemenea, site-ul mathilde.ro a fost îmbunătățit printr-o investiție care i-a asigurat o interfață user-friendly și accesibilitate superioară. Față de 2013, vânzările online s-au triplat și continuă să crească în fiecare an, ajungând să reprezinte 9% din totalul vânzărilor în anul 2017.
Sursa: Brandul Mathilde va deschide un nou magazin în București