Coca Cola lansează Fuzetea în România

Informateca

Coca-Cola lansază pe piața din România Fuzetea, un ceai gata preparat, în cinci variante: Black Icetea Lemon Lemongrass, Black Icetea Peach Hibiscus, Green Icetea Lime Mint, Black Icetea Forest Fruits,  Black Icetea Mango Pineapple.

„Una dintre marile provocări pentru brandurile și companiile de astăzi este să rămână relevante și să se adapteze la preferințele, nevoile și stilurile de viață din ce în ce mai diverse ale consumatorilor. Lansarea Fuzetea pe piața din România este o oportunitate de a le oferi clienților noștri produse și gusturi noi, în cât mai multe ocazii de consum și un pas hotărât în călătoria noastră spre a deveni o companie pentru toți. Categoria de ceai ready-to-drink este un segment important, cu o creștere fulminantă în ultimii ani, sincronizându-se perfect cu dorința noastră de a le oferi consumatorilor băuturi care să devină parte din viața lor”, spune Nicoleta Eftimiu, general manager al Coca-Cola România. 

Lansarea Fuzetea va fi susținută de o investiție semnificativă într-o campanie complexă de marketing, proiecte speciale și activări construite în jurul experiențelor pe care le aduce noul produs.

Coca Cola a avut un parteneriat de peste 15 ani cu Nestle, prin care cele două companii comercializau ceaiul Nestea, prin Beverage Partners Worldwide, companie pe care o dețineau împreună, dar parteneriatul s-a oprit din această lună.

Caracteristici ale Fuzetea

  • Este o fuziune unică de extracte de ceai, arome de fructe, ierburi aromatice și alte ingrediente;
  • Fuzetea e unul dintre brandurile cu cea mai rapidă creștere, de ordinul miliardelor de dolari, din portofoliul companiei Coca-Cola;
  • Lansat în 2012 în 14 piețe internaționale, Fuzetea a cunoscut, în mai puțin de trei ani, o creștere accelerată, ajungând la o valoare de miliarde de dolari;
  • Apreciată deja în 52 de țări la nivel global, Fuzetea se lansează, în ianuarie, simultan în mai multe țări din Europa;
  • Produsul e dezvoltat la Centrul de Cercetare și Dezvoltare Coca-Cola din Bruxelles și au fost adaptate preferințelor consumatorilor europeni;
  • Extractul de ceai din Fuzetea provine din frunze de ceai cultivate în ferme care respectă în totalitate principiile agriculturii sustenabile, contribuind astfel la obiectivul global al companiei Coca-Cola de a avea, până în 2020, toate ingredientele cheie și materia primă din surse 100% sustenabile;
  • Cele cinci variante sunt disponibile, din ianuarie, în cele mai mari lanțuri de retail din România, în sticle tip PET de 0,5 l și 1,5 l și sticle returnabile de 0,25 l;
  • Băuturile Fuzetea au un conținut scăzut de calorii, de 19, respectiv 20 de calorii pe 100 ml, în funcție de aromă, fiind îndulcite cu un amestec de zahăr și îndulcitor hipocaloric din stevia, de origine naturală.
Citeste si...  Unilever ar putea anunța mâine că își mută sediul central la Rotterdam


Sursa: Coca Cola lansează Fuzetea în România


Etichete:
Distribuie articol:
Lasa un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *