Coca-Cola, mesaj anti-referendumul pentru familie: ”Noi nu vedem nicio diferență”

Informateca

Coca-Cola România a postat pe pagina de Facebook o imagine cu trimitere clară la referendumul pentru familia tradițională. În imagine sunt vizibile șase sticle de suc aranjate într-un mod sugestiv, câte două, ca și cum ar fi un cuplu. Pe primul „cuplu” de sticle apare nume distincte „Coca” și „Cola”, pe al doilea apar același nume „Coca” și „Coca”, iar la al treilea „Cola” și „Cola”, scrie Paginademedia.ro.

Mesajul care însoțește fotografia este „Noi nu vedem nicio diferență”, fiind însoțit de hashtag-ul #samefeeling.

Postarea s-a viralizat rapid pe rețeaua de socializare și a strâns un val de reacții din partea utilizatorilor. În câteva ore a adunat peste 2.100 de share-uri și peste 4.000 de like-uri, mai notează pagina citată.

Postarea a primit sute de comentarii pozitive, dar și unele de respingere. Administratorii paginii i-au răspuns unui comentator, scriind că ”Am dorit să vă împărtășim câteva lucruri în care credem. Postarea exprimă o idee simplă: indiferent de naționalitate, rasă, religie, orientare sexuală, limba vorbita, hobby-uri sau opinii, oamenii trăiesc și se bucură la fel de momentele importante din viața lor. Iar Coca-Cola este pentru și despre ei”.

Vezi mai jos postarea Coca Cola pe Facebook:

https://www.facebook.com/cocacolaromania/posts/2184260491607510:0

Citește și Gelu Diaconu, fostul șef al Fiscului: Președintele ANAF a trimis Antifrauda în control la mine și membrii familiei mele după ce am dezvăluit controalele abuzive la HotNews.ro și Rise Project

De Vlad Mitu


Citeste si...  Cîțu: o lună, două de amânare a ratelor la bancă. Să fim cumpătați
Etichete:
Distribuie articol:
Lasa un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *