Consumul constant de pește gras ar putea reduce riscul de deces din cauza bolilor cardiovasculare

Informateca

Consumul constant de pește gras, precum somon ori sardine, ar putea reduce riscul de deces din cauza bolilor cardiovasculare cu mai mult de o cincime, arată un studiu recent. Cercetătorii de la McMaster University au analizat datele a patru studii realizate pe mai bine de…
Cititi mai multe aici: Consumul constant de pește gras ar putea reduce riscul de deces din cauza bolilor cardiovasculare

Etichete:
Distribuie articol:
Informateca