
“Consumatorii încep să cunoască piața, de orice natură ar fi ea. Accesul la informație face lumea produselor transparentă, iar alegerile sunt făcute pe baza unui mix complex de considerente. Primează acum seriozitatea și raportul calitate preț. Pe piața apelor îmbuteliate, consumatorul este atent la caracteristicile apei pe care o consumă și se informează cu mai mult interes asupra a ceea ce scrie pe etichetă. Se face tot mai mare focus pe puritatea apei, cantitatea de nitriți sau reziduul fix”, a mai declarat Daciana Siderache, director general Apa Calipso.
Cele mai importante coordonate în analiza apei o reprezintă reziduul fix, cantitatea de nitriți și Ph-ul. Conform reglementărilor în vigoare, la noi în țară, o apă minerală este bună de băut dacă reziduul fix este mai mic de 500 mg/l, iar Ph-ul trebuie să fie cât mai apropiat de Ph-ul corpului uman.
Producătorul român de apă de izvor, Calipso, a investit deja, în primele luni din 2017, un sfert din bugetul planificat pentru acest an.
Calipso a urmat, în luna februarie, planul de investiții început în 2016 pentru tehnologizarea și eficientizarea capacității de producție și reducerea cantității de plastic folosit la îmbuteliere.
În cifre, investiția din luna februarie se concretizează în reducerea consumului de ambalaj cu aproximativ 60 tone pe an, și reducerea corespunzatoare a amprentei de mediu.
Despre Calipso
Compania Calipso a fost înființată în anul 1991, având acum peste 140 de angajați, şi a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de aproximativ 50 de milioane de lei. Calipso este producător și îmbuteliator de apă de izvor plată și carbo, băuturi răcoritoare și apă aromatizată. Noua unitate de producție , care are o capacitate de producție de 900.000 litri/zi, a fost pusă în funcțiune din 2010 și este situată in jud. Ilfov, pe o suprafață de 40.000 mp.
(15 vizualizari)
Post-ul Daciana Siderache, Calipso: “În piață, se face tot mai mare focus pe puritatea apei, cantiatea de nitriți sau reziduul fix” apare prima dată în CasoTeca.
Sursa: Casoteca