Domeniile Ostrov și Naturelo: evoluție, investiții și producții

Informateca

Aurel Ștefan, directorul comercial Domeniile Ostrov a vorbit într-un interviu pentru Banii.net despre evoluția afacerilor Naturelo și Domeniile Ostrov, dar și despre investițiile și producțiile celor două afaceri. Domeniile Ostrov în 2022 a avut o mică creștere procentuală cu 8% față de 2021.

Domeniile Ostrov în 2022 a avut o mică creștere procentuală cu 8% față de 2021. O creștere pe gama de vinuri premium (54%), vinuri precum soiul Crâmpoșie. Ca valoare Domeniile Ostrov au peste 7 milioane de euro pe gama de vinuri și 8 milioane pe gama de conserve din legume și fructe.

”Pe gama domeniile Ostrov avem o realizare bună pe producția de struguri, peste 9 milioane de litri de vin procesați, un plus de 50% față de 2021, iar ca vânzare avem peste 3 milioane de sticle îmbuteliate”, spune Aurel Ștefan.

Citește și: Domeniile Ostrov, afacerea de familie care culege roadele investiției în calitate

Vinurile Ostrov și premiile internaționale

Vinurile de la Domeniile Ostrov au primit numeroase premii internaționale. Aceste premii i-au ajutat, gamele premium precum: gama Legio (cu un cupaj de 3 vinuri seci: Fetească Neagră, Cabernet Sauvignon și Merlot dar și un cupaj alb: Sauvignon Blanc & Chardonnay), gama Ritual și în plus Domeniile Ostrov au mai scos un vin roșu special pentru doritorii de carne roșie:  Black Angus.

”Deci am scos câteva game, într-adevăr premiile pe care noi le-am obținut  ne ajută. Lumea deja a început să le cunoască, să cumpere, avem și vânzări online și relații cu magazine pentru vânzările online, cu câțiva clienți, dar mai ales ne ajută că vinul a început să apară în restaurante”, relatează Aurel Ștefan.

Citeste si...  Legea Muntelui a trecut de Senat, sunt prevăzute subvenții de un milliard de euro

Domeniile Ostrov sunt poziționați în primii 5 producători din România, cu 1200 de hectare de viță de vie cultivate, printre care 200 de hectare cu struguri de masă și 1000 de hectare cu soiuri de struguri pentru vin (Crâmpoșie, Fetească Regală, Sauvignon Blanc, Chardonnay sau Fetească Regală, Merlot, Carbenet)

Vinurile premium de mai sus nu se găsesc în retail, doar în magazine online, deoarece sunt vinuri exclusiv Horeca, deci se vând în magazinele online și în restaurante.

În retail se vând celelalte game de vinuri: gama NAIADA, brandul cel mai cunoscut de la Domeniile Ostrov, unde sunt peste 10 vinuri seci (Crâmpoșie, Fetească Neagră, dar și Sauvignon Blanc și un cupaj de rosé: Pinot Noir cu Fetească Neagră). Pe acestea le găsiți în supermarketuri (Lidl, Kauffland, Auchan, Cora), dar și în magazine locale și supermarketuri locale.

Investițiile făcute la Domeniile Ostrov

”Noi deja am replantat în proporție de 100% toate cele 1200 de hectare, sunt deja replantate soiuri noi. Am investit în tehnologie, deja am achiziționat a doua linie de îmbuteliere și avem în plan să mai achiziționam încă o linie de îmbuteliere, undeva la 6-7 mii de sticle de îmbuteliat pe oră.

Cititi mai multe aici: Domeniile Ostrov și Naturelo: evoluție, investiții și producții


Distribuie articol:
1 Comment

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *