Dragoș Anastasiu, antreprenor în serie, business angel și fondator Eurolines, a lansat AdWise, un cluster de consultanță, servicii suport și training pentru companii antreprenoriale mici și mijlocii. În noul său demers antreprenorial, fondatorul Eurolines are alături o echipă executivă formată din șase cofondatori cu multă experiență în mediul de business din România și din străinătate: Tiberius Istocescu și Mihaela Vintilă– avocați de business, Roxana Stan– expert în HR și comunicare, Dan Berciu– expert financiar, Ionuț Grigorescu– expert în IT& Marketing și George Leca– expert în project management.
Animați de pasiunea pentru antreprenoriat și orientați după repere clare și practice, membrii AdWise își vor folosi know how-ul pentru a oferi servicii integrate de consultanță pe care să și le permită orice antreprenor.
Citește și Anastasiu: România nu își mai permite o nouă carantină totală
“Pentru mine, AdWise este mai mult decât o nouă afacere: este modul prin care eu vreau să dau înapoi din experiența și expertiza mea, mediului de business din România. Este pachetul integrat de soluții venite de la experții pe care mi-aș fi dorit să îi fi întâlnit acum mulți ani, când am pornit primul business. (…) Am lângă mine o echipă minunată, oameni pozitivi și cu o mentalitate deschisă, fiecare având o bogată experiență antreprenorială și un parcurs profesional de excepție”, spune Dragoș Anastasiu, fondator AdWise.
“Ne-am unit cu scopul de a fi alături de antreprenorii români. Suntem antreprenori și profesioniști, integrați într-o echipă și oferim soluții integrate. (…) Nu vom oferi doar servicii clasice de consultanță, ci vom propune și soluții neconvenționale, care și-au dovedit deja eficiența în diverse afaceri în care am fost implicați. De asemenea, vom avea grijă ca fiecare antreprenor să-și permită aceste servicii. Scopul nostru este să ajutăm cât mai multă lume, așa că vom fi extrem de flexibili la acest capitol”, explică Tiberius Istocescu, co-fondator AdWise.
În ceea ce privește costurile, AdWise se diferențiază prin faptul că se pune accent pe succes și există posibilitatea de intrare în acționariat.
“Consultanța de top este scumpă, iar cei mai mulți dintre antreprenori nu își permit astfel de servicii, sau nu înțeleg că trebuie prioritizate. (…) Astfel, parteneriatul poate să ia forma unei participări în acționariat sau a unui comision de succes, dacă este vorba de o tranzacție. Cu alte cuvinte, până se ajunge la rezultate, AdWise poate să investească resursele proprii în antreprenorii în care crede. Riscul pe care și-l asumă fondatorii Adwise oferind și astfel de facilități este, în esență, modul lor de a da ceva înapoi mediului de business în care s-au format și de a sprijini antreprenoriatul românesc”, a adăugat Dragoș Anastasiu.
Toate acestea fac din AdWise o soluție ideală pentru antreprenori. Iar asta cu atât mai mult cu cât, pe lângă birocrația excesivă și lipsa de coerență legislativă, businessul românesc mai trebuie să facă față unei noi vulnerabilități: pandemia de Covid-19, care dă peste cap multe din planurile de dezvoltare și, în unele cazuri, poate chiar să pună sub semnul întrebării supraviețuirea afacerii. Astfel, mai ales în aceste timpuri, ajutorul primit de la o echipă rodată într-un mediu de business provocator poate să facă diferența.