După fabrica de la Jucu, De’Longhi deschide și birou comercial în România

0

Grupul italian De’Longhi, proprietarul mărcilor Kenwood, Braun și De’Longhi, a deschis recent un birou comercial în România, care asigură relațiile directe cu marile rețele de retail locale.

Grupul este proprietarul mai multor fabrici, printre care o  fabrică de electrocasnice mici la Jucu, în județul Cluj, dezvoltată pe platforma industrială preluată în urmă cu 5 ani de la grupul Nokia.

„România a devenit o piață din ce în ce mai importantă pentru noi, avem un potențial mare de creștere pe toate segmentele pe care le vizăm, din categoria electrocasnicelor mici”, spune Peter Ferluga, directorul comercial al De’Longhi România. „Astfel, am decis în urmă cu câteva luni că este momentul să deschidem și un birou comercial aici și să investim mai mult în dezvoltarea brandurilor De’Longhi, Kenwood și Braun pe piața locală.”

Marca De’Longhi a fost lansată în 1902 și a devenit numărul 1 în lume în espressoare pentru uz casnic. Sub această marcă, Grupul produce și alte categorii de electrocasnice mici: climatizare, sisteme de încălzire, aparate pentru prepararea mâncării, dezumidificatoare etc., iar combinația unică de calitate, inovație și design a transformat-o într-unul dintre liderii mondiali din domeniu.

Kenwood este o companie britanică, fondată în 1947 de Kenneth Wood și devenită rapid Numărul 1 în Europa în categoria roboților de bucătărie. Compania este prezentă în peste 40 de țări și a fost cumpărată de grupul De’Longhi în 2001.

Braun, o companie germană cu peste 90 de ani de tradiție, iar De’Longhi a achiziționat drepturile pentru categoria de îngrijire a locuinței, printre care se numără și electrocasnicele mici de bucătărie sau fiarele de călcat încă din anul 2013.

Se vrea extinderea pe toată piața românească

„Este o perioadă efervescentă pentru noi, pentru că am început colaborarea cu principalii noștri clienți și pentru că ne extindem foarte mult prezența pe piață”, precizează Ferluga. 

Compania țintește acoperirea pieței în cât mai multe orașe din țară, dar și obținerea unei cote importante de piață.

„Pe unele segmente pornim, practic, de la zero, dar am încredere că într-un timp destul de scurt, calitatea produselor noastre va câștiga încrederea consumatorilor și va determina creșteri substanțiale”, adaugă directorul comercial al companiei.

În România, De’Longhi are în prezent peste 2600 de angajați și a obținut anul trecut o cifră de afaceri de 157 de milioane de euro.

Grupul De’Longhi este prezent în 33 de țări cu filiale directe și își comercializează produsele în întreaga lume.

 

 

Lăsaţi un mesaj

Te rugăm să adaugi un comentariu
Vă rugăm să completaţi numele