evoMAG: apetitul românilor pentru tehnologie și numeroasele lansări de noi produse urcă piața de eCommerce cu 15% anul acesta

Razvan Craciun

România devine o piață de desfacere tot mai importantă pentru marii producători de IT&C, în ultimii doi ani aflându-se în compania țărilor dezvoltate.

Astfel că produsele nou lansate ajung pe piața din România mult mai rapid, în tot mai multe cazuri, chiar în primul val de la momentul lansării.

„Românii sunt consumatori de tehnologie. Își doresc și le face plăcere să aibă acces la noutățile din domeniu. Pentru că suntem într-un moment de creștere a consumului, marii producători de tehnologie încearcă să îl fructifice cât mai bine, astfel că  investesc mai mult în România, alocă bugete mai mari pentru promovare, își comunică brandurile mai bine, lansează mai multe produse și fac lansările în România în același timp cu lansările internaționale, aduc produsele mai rapid în România și în stocuri mai mari”, spune Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG, menționând că acest context va genera pentru anul 2019 o creștere a pieței de eCommerce din România cu aproximativ 15%.

Citește aici care este motivul pentru această creștere.

 


Citeste si...  85% dintre copiii din România petrec cinci ore pe zi pe pe rețelele sociale
Distribuie articol:
Lasa un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *