Primăvara aduce o creștere de peste 80% a vânzărilor de produse din categoria casă și grădină, pe fondul startului sezonului de munci agricole și de lucru în gospodării.
De la an la an, vânzările de produse din categorie cresc cu 50%, pe fondul scăderii prețurilor acestor tipuri de produse, în medie, cu 20% în fiecare an.
„Ne așteptăm la o creștere de circa 50% a vânzărilor de produse pentru casă și grădină în 2019, urmare a scăderii prețurilor articolelor specifice categoriei, a diversificării ofertei și a cererii mai mari. Am introdus această categorie pe evoMAG.ro în urmă cu 3 ani și, în prezent, listăm peste 10.000 de produse la categoria Casă, Decorațiuni & Bricolaj. Până la finalul anului, avem în plan diversificarea ofertei cu peste 5.000 de produse ”, spune Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG.
Citește pe News4IT care sunt cele mai cumpărate produse.