Farmec relansează două game consacrate pentru curăţenia locuinţei – Nufăr şi Triumf. În urma procesului de rebranding, cele două game au integrat noi formulări extrem de eficiente, modalităţi de ambalare moderne şi au fost dezvoltate cu noi subgame de produse. Acesta este ultimul proces de modernizare, după cel desfăşurat în anul 2013.
„Ambele sunt branduri locale cu tradiţie şi notorietate, lideri de piaţă pe segmentele detartranţi şi curăţare a bucătăriei, după ce au câştigat încrederea românilor prin oferirea de formule eficiente, ultra-active. Suntem siguri că toate aceste schimbări vor oferi multiple beneficii pentru consumatorii noştri şi ne vor asigura o dezvoltare durabilă pe această categorie de piaţă”, spune Ioana Borza, director marketing Farmec.
În ceea ce priveşte ambalajul, procesul de rebranding al celor două game a presupus atât modernizarea designului astfel încât să fie cât mai uşor de observat şi memorat, respectându-se stilul specific al brandurilor, dar şi introducerea unor noi forme de ambalare şi modalităţi de etichetare.
8 magazine Farmec și 11 magazine Gerovital
În urma proceselor de modernizare, Nufăr, brand cu o cotă de piaţă valorică de 38,8%, a fost extins cu 7 produse noi – Nufăr Lemn Parchet, Nufăr Geamuri (două variante de parfumare), Nufăr Cremă Universală (trei variante de parfumare) şi Nufăr Ecrane.
Întreaga gamă Nufăr însumează în total 28 de soluţii de curăţenie a locuinţei.
Triumf este cel de-al doilea brand de îngrijire a locuinţei al producatorului clujean, lider în România pe segmentul de curățare a bucătăriei, cu o cotă de piaţă volumică de 39,6% dezvoltat şi modernizat în urma procesului de rebranding. Printre subgamele extinse se numără linia de detergenţi de vase, care include acum 3 sortimente.
La finalul lunii august 2017, reţeaua de spaţii comerciale deţinute de Farmec este formată din 8 magazine Farmec, amplasate la Cluj-Napoca, Arad, Brașov, Sibiu, Târgu Mureș și Timișoara şi 11 magazine Gerovital ce se găsesc la București (3 magazine), Constanța, Cluj-Napoca, Timișoara, Craiova, Ploiești, Suceava, Iași și Piatra Neamț.
Sursa: Farmec rebranduiește mărcile Nufăr și Triumf