Federaţia Română de Fotbal a găsit un nou sponsor principal pentru echipa națională

0

Federaţia Română de Fotbal a anunţat, vineri, că a încheiat un nou contract de sponsorizare cu PENNY, parte a companiei germane REWE Group.

 

Este cel mai important parteneriat din istoria FRF având în vedere că pentru prima oară ambele reprezentative, seniori şi U21, vor avea un sponsor principal, precizează FRF. În plus, suporterii vor beneficia de prima gamă de produse alimentare şi non-alimentare cu însemnele tricolorilor.

Contractul va dura cel puţin până la finalul anului 2024.

“Este o zi foarte importantă pentru fotbalul românesc, în mod cert. Pentru că, într-un context de mari provocări pe care îl resimţim fiecare, în toate domeniile de activitate, am reuşit să confirmăm încrederea acordată de un brand de succes în industria de retail. Mai mult decât atât, acest parteneriat ne permite să continuăm la un alt nivel, să finanţăm şi să implementăm proiectele noi pentru anii următori şi să le consolidăm pe cele deja începute. Prin acest parteneriat scriem istorie în zona de strategie comercială a fotbalului românesc, contribuind la o fundaţie sustenabilă. Totodată, să nu uităm că România U21 abia exista pe radarul suporterilor acum un deceniu, dar am reuşit împreună ca prin rezultatele sportive şi strategia de promovare să o transformăm într-un brand de mare interes pentru partenerii comerciali. Şi, nu în ultimul rând, am încredere că noul parteneriat cu PENNY, având în vedere dezvoltarea de produse sub egida echipei naţionale, va reprezenta un model pentru industria sportului din România”, a declarat Răzvan Burleanu, preşedintele Federaţiei Române de Fotbal.

Carnavalul de la Rio a fost anulat

Lăsaţi un mesaj

Te rugăm să adaugi un comentariu
Vă rugăm să completaţi numele