Cea de-a 22- a ediţie a Festivalului Brazilor de Crăciun va avea loc pe 9 decembrie, la Muzeul Naţional de Artă al României. 22 de brazi, creaţii unicat, vor fi licitaţi pentru ca toţi copiii să aibă acces egal la educaţie.
La ediţia din 2021 s-au strâns peste 764.000 de euro pentru restabilirea accesului la educaţie şi servicii medicale pentru copiii vulnerabili, anunţă organizaţia Salvaţi Copiii.
„Iată-ne într-un an complicat, în care românii au dat dovadă de o generozitate fără limite, care le-a adus laude în întreaga lume: de la debutul crizei umanitare din Ucraina, am mizat pe sprijinul oamenilor, pentru a putea acorda asistenţă umanitară imediată copiilor care fugeau, uneori pe jos, din calea războiului. Am decis ca această ediţie a Festivalului Brazilor de Crăciun să spună povestea acestei solidarităţi, de aceea fondurile colectate vor sprijini accesul la educaţie al copiilor vulnerabilizaţi de sărăcie, dar şi de război. Învăţăm astfel lecţia pe care ne-o dau copiii: binele nu poate fi discriminatoriu”, a spus Gabriela Alexandrescu, preşedinte executiv Salvaţi Copiii România,
110.000 de euro este cea mai mare sumă oferită, de Kaufland România, pentru bradul “Implicare”, construit în jurul unei poveşti de viaţă care i-a impresionat pe Omid Ghannadi şi pe cei de la Inside Academy. „110.000 de euro, nici nu îmi vine să cred, mai ales că, probabil pentru prima dată nu este creaţia mea, eu sunt un mesager din partea comunităţii Inside Academy. Am vrut să înţeleagă oamenii că totul este despre implicare, evenimentul acesta simbolizează implicarea, faptul că fiecare dintre noi poate să schimbe viitorul unui copil vulnerabil şi, respectiv, viitorul ţării”, a declarat, emoţionat, Omid Ghannadi.
Sfaturi utile: cum să îngrijeşti bradul natural în casă
Bradul creat de Ştefania Mircea şi Salvaţi Copiii a fost licitat contra sumei de 82.000 de euro, prin efortul comun al Lidl România, Catena, Romanian Business Consult, Beautik Haute Parfumerie, Andreea Raicu şi Mihai Morar.
Doi dintre cei cei mai râvniţi brazi de Crăciun au fost ”Oameni schimbă-lume. O biografie a speranţei”, creat de Iulia Totoianu, cu sprijinul Libris.ro şi adjudecat de Lidl România cu suma de 50.000 de euro şi bradul UNTOLD – ”Luna Magic Tree”, adjudecat de Kaufland România contra sumei de 50.000 de euro.
„Viaţa roz văzută prin ochii copiilor”, brăduţul semnat de Simona & Gabriel Gherasim – Gallantique Boutique, a fost achiziţionat de PEPCO România contra sumei de 41.000 de euro, în timp ce lucrarea “Snow Goat” (seria Gentle Animals) a pictorului Gheorghe Fikl a fost adjudecată de Fildas cu suma de 40.000 de euro.
Bradul ”Speranţă”, semnat de Doina Levintza, a fost adjudecat de Catena cu 35.000 de euro, iar BCR a adjudecat ”Bradul Cinetic”, semnat de Laura Hîncu, contra sumei de 20.000 de euro.
Bradul creat de Ada Tache & Karim Rashid, cu sprijinul DENT ESTET, a fost adjudecat de BCR, contra sumei de 25.000 euro.
Bradul lui Dhaniel Nora & Sephora a fost achiziţionat cu 20.000 de euro, de Kaufland România.