Brandul american Foot Locker, cel mai important retailer global de încălţăminte şi îmbrăcăminte sport, va deschide primul magazin din România în AFI Cotroceni, cel mai mare centru comercial din România.
Piaţa locală de retail va avea un nou jucător prin deschiderea primului magazin al brandului în Bucureşti. Pasionaţii de streetstyle pot alege în curând produsele preferate din cele mai noi colecţii Foot Locker.
Vezi și Măști alternative împotriva coronavirusului – un proiect fotografic de Max Siedentopf
„Prin deschiderea primului magazin Foot Locker din România în centrul nostru comercial continuăm strategia de diferenţiere şi ne respectăm promisiunea de a fi destinaţia urbană favorită pentru shopping şi petrecerea timpului liber.” a declarat Sorin Scîntei, General Manager AFI Cotroceni.
Primul magazin Foot Locker este situat la parterul centrului AFI Cotroceni şi are o suprafaţă totală de 120 de metri pătraţi.
AFI Cotroceni are pe o suprafaţă de 90.000 mp şi un număr de 300 de spaţii destinate shopping-ului, tehnologiei şi entertainment ului. Aproximativ 40% din magazine sunt din categoria fashion, 25% din categoria beauty, bijuterii, electronice şi 25% din zona de servicii destinate divertismentului.
Povestea Foot Locker
Este un lanț de magazine internaţional înfiinţat în anul 1974 în California care opereză în prezent în 28 de ţări şi având 2500 de magazine în lume; în Europa, Foot Locker are 620 de magazine în locaţii premium, în 20 de ţări.