Fiecare vehicul din ziua de azi este echipat cu un număr enorm de becuri, atât în interior, cât și în exterior, care au capacitatea de a face condusul mai sigur și mai fermecător. Luminile interioare au rolul de a ilumina compartimentul călătorilor din vehicul, în care stau șoferul și toți călătorii, care se află, în general, în partea superioară a cabanei.
Becurile exterioare se găsesc de obicei la nivelul inferior al barelor de protecție din partea din față și din spate a vehiculului. Acestea sunt utilizate pentru a face strada vizibilă pentru conducătorul auto în condiții de obscuritate, în condiții de perceptibilitate nefericite sau pentru a transmite mesaje luminoase legate de direcția de deplasare a vehiculului.
Aceasta este situația, de exemplu, a indicatorilor de curs, a cărui capacitate este exact aceea de a semnala schimbările de direcție ale vehiculului în timpul conducerii. Instalarea acestor gadgeturi este obligatorie și, de asemenea, ar trebui să fie posibilă de către șofer.
Tipuri de becuri
1) Becurile cu halogen, becurile de fibră exemplară depistate în majoritatea vehiculelor mai experimentate, radiază zone de putere pentru o lumină. Aceste becuri au o durată de viață limitată și au dimensiuni cuprinse între 50 și 60 mm.
2) Becuri cu xenon, în care becul este încărcat cu gaz xenon. Acestea degajă o lumină albă extraordinară cu nuanțe de albastru, sunt durabile și au dimensiuni cuprinse între 120 și 150 mm.
3) Becurile cu LED-uri produc zone serioase de putere pentru lumină extremă și utilizează mai puțină energie. Acestea sunt mai costisitoare decât cele două modele anterioare. Dimensiunea lor se deplasează undeva în intervalul 200 și 300 mm.
O dezamăgire a becului este de obicei ireversibilă și, în esență, ornamentul ar trebui să fie suplinit. În cazul în care, din nou, becul funcționează, motivul defecțiunii sale va fi o problemă cu cablajul, datorată, de exemplu, unui scurtcircuit sau a unui fir încurcat. Stabilirea eronată a becului, precum și o scădere a nivelului de electrolit al bateriei sau o defecțiune a întrerupătoarelor fără sfârșit pot fi, de asemenea, răspunzătoare pentru faptul că becul nu luminează.
Sfaturi importante
- Încercați să nu intrați în contact cu chipsetul LED în timpul instalării.
- În timpul înlocuirii, dacă nu este prea mare deranjul, înlocuiți simultan câteva becuri cu LED pentru a garanta cel mai bun impact al iluminării și al bunăstării în scaunul șoferului.
- Presupunând că observați că strălucirea luminilor vehiculului dvs. este slabă, inlocuiti-le cu lumini noi, de calitate superioară, în timp util.
Lămpile de stop: caracteristici de funcționare
Luminile de frana sunt componente cheie ale semnalelor luminoase utilizate pentru a avertiza diferiții șoferi că trebuie să dea înapoi sau să oprească. Acestea afectează în mod direct securitatea stradală, motiv pentru care activitatea lor legitimă este reglementată. Becurile radiante normale sau cu halogen sunt utilizate ca sursă de lumină pentru luminile spate.
Sfaturi pentru alegerea, utilizarea și înlocuirea acestora
- Durata de viață tipică a becurilor de fibră utilizate la luminile spate este de 250-650 de ore, în funcție de puterea acestora. În orice caz, există, de asemenea, articole cu o durată de viață extinsă. Ultima opțiune poate continua în jur de 1250-2000 de ore.
- Suprimarea simultană a celor două părți este mai bună. Deoarece au o speranță de viață similară, consumul uneia dintre ele implică faptul că cealaltă se va stinge în scurt timp. De asemenea, forța acestor lumini se diminuează cu timpul. Astfel, puteți obține un iluminat de calitate prin suplinirea lor două câte două.
- Pentru ca luminile spate să fie cât mai vizibile în timpul zilei, selectați becuri radiante cu halogen. Acestea sunt confirmate de principiile CEE și pot fi utilizate pe străzile deschise. În contrast cu cele tipice, acestea au o strălucire cu 60% mai mare și o temperatură de varietate care ajunge la 4500K.
- Concentrează-te pe nuanța becului de sticlă al becului: becurile simple sunt introduse la farurile cu reflectoare roșii, iar becurile roșii – la farurile cu reflectoare albe sau simple.
Luminile de stop: cauze și efecte secundare
- Filament breaking.Cauzele sunt terminarea duratei de viață, tensiunea instabilă, utilizarea de piese inconsistente sau de calitate scăzută. Ca efect secundar este absența luminii la aprinderea luminilor.
- Depuneri de funingine pe becul de sticlă al becului.Acestea sunt mai legitime pentru becurile cu halogen, în special în cazul în care s-au produs erori de instalare. Din această cauză, extinderea sticlei devine plictisitoare și puterea luminii scade.
Instalare
(1) Deschideți capota, apoi, în acel moment, deschideți capacul pentru reziduuri.
(2) Găsiți și eliminați becurile cu halogen unice.
(3)Îndepărtați mandrina becului cu LED.
(4)Introduceți LED-ul hurl în platformă.
(5)Introduceți becul cu LED-uri și schimbați situația.
(6)Conectarea accesoriilor la primul conector al luminii vehiculului. Apoi, în acel moment, a fost fixat capacul de reziduu.
Sursa de informare:
https://www.autopieseonline24.ro/beruri-auto/auto-bec-lampa-stop
https://ro.manuals.plus/agptek/becuri-led-auto-h7-cu-manual-ip68-rezistent-la-apa#axzz7YpI5GZ1O