George, platforma digitală a Erste Group, se extinde în Slovacia și urmează România

Informateca

Platforma bancară digitală George, dezvoltată de un start-up fintech al Erste Group Bank s-a lansat în Slovacia, după succesul înregistrat în Austria și în Republica Cehă, și urmează să fie adus și în România. Platforma are deja două milioane de utilizatori și este planificată să ajungă la toți cei 16 milioane de clienți ai Erste din cele șapte piețe pe care este prezentă. 

În Austria, George a devenit cea mai modernă și populară platformă bancară, înregistrând aproape 1,5 milioane utilizatori (peste o treime din totalul utilizatorilor de banking online din Austria), în timp ce în Republica Cehă, unde a avut loc lansarea preliminară, peste 300.000 de persoane își gestionează economiile prin intermediul George. Erste Group are ca obiectiv introducerea platformei bancare digitale unificate în toate cele șapte piețe în care este prezent (Austria, Republica Cehă, Slovacia, România, Ungaria, Croația și Serbia), ceea ce face din George prima platformă bancară paneuropeană cu o gamă completă de produse și servicii.

 Planurile noastre pentru George au fost clare de la bun început: nu am dorit să creăm un alt serviciu de internet banking, nu am vrut doar să modernizam sistemele vechi. George reprezintă un mod complet nou de a face banking, conceput pentru era digitală în care trăim. Am construit platforma de la zero și am proiectat-o împreună cu clienții noștri – acestea sunt elementele ce fac din George o platformă revoluționară pe care milioane de oameni vor să o utilizeze. Suntem încântați că este disponibilă începând de acum și în Slovacia și, foarte curând, în toate celelalte piețe în care suntem activi și nu numai”, declară Peter Bosek, Chief Retail Officer al Erste Group.

Citeste si...  Ce se va întâmpla la anul cu prețurile locuințelor?

Clienții noștri au așteptări mari: a face banking cu noi ar trebui să fie la fel de ușor și intuitiv ca plasarea unei comenzi pe Amazon sau verificarea unui cont de social media, dar cu securitate avansată și protecție completă a datelor personale ale clienților. Tocmai acest lucru urmărim cu George: este ca și cum banking-ul trece la social media, luând totodată foarte în serios securitatea datelor și dreptul la viața privată”, adaugă Bosek.

Viitorul este al serviciilor bancare personalizate

Fiind conceput pe baza viziunii clienților, George asigură un grad excepțional de personalizare: oricine își poate crea propria versiune de George, adaptată nevoilor bancare specifice. Această personalizare se aplică modului în care clienții pot vizualiza, sorta și organiza informațiile complete pe care George le furnizează despre cheltuielile, economiile, investițiile și transferurile lor de plăți. Clienții pot alege, de exemplu, să redenumească produsele și conturile bancare, să selecteze și să grupeze servicii de cont curent pentru a crea pachete noi și să comute între vizualizarea elementelor într-un mod de tip „listă” sau „pictogramă”, în funcție de preferința lor. Faptul ca utilizatorii George își pot personaliza grafica de fundal nu ține doar de confort și distracție, ci este un beneficiu real de securitate, deoarece ajuta la contracararea tentativelor de phishing.

Opțiunile de personalizare a platformei George merg dincolo de aspectul vizual: George le permite utilizatorilor să aleagă dintr-o gamă largă de plug-in-uri cu funcții suplimentare ce ajută la simplificarea, eficientizarea și creșterea relevanței serviciilor bancare. Acestea includ o arhivă a contului curent pe șapte ani, o funcție Remember2Pay pentru facturile viitoare și „Alerte” care avertizează utilizatorii atunci când au loc evenimentele pe care le-au specificat (cum ar fi o anumită plată sau evoluție a prețului acțiunilor). Unele plug-in-uri sunt gratuite, altele pot fi cumpărate individual sau în cadrul pachetelor de abonament lunar.

Citeste si...  Finanțele vor să amâne amenzile pentru comercianții care nu se dotează cu case de marcat cu jurnal electronic

Servicii bancare deschise

Platforma deschisă, arhitectura bazată pe API și infrastructura plug-in conferă George un grad extrem de ridicat de personalizare și flexibilitate, în special pentru cooperarea cu fintech-uri și alți furnizori externi din sfera serviciilor financiare. Modularizarea oferită de abordarea API asigură o calitate mai bună, nivele mai ridicate de securitate, mai multă flexibilitate și garantează că George poate funcționa în mod optim alături de sistemele IT locale preexistente.

Această abordare asigură, de asemenea, că George va continua să crească, nu doar prin extinderea în toate piețele Erste Group și în restul Europei, dar și prin valorificarea la maximum a unei platforme care permite utilizatorilor săi să aibă acces continuu la noi caracteristici și servicii. Acele oferte pot veni nu doar de la Erste Group, dar și de la terți precum fintech-urile. Singurul lucru pe care aceste oferte îl au în comun: vor asigura clienților servicii cu valoare adăugată sub forma de cunoștințe, abilități și accesibilitate, fie în derularea unei tranzacții, fie în realizarea de scenarii viitoare pentru finanțele lor personale.

Cu peste 210.000 de plug-in-uri activate de utilizatori, George s-a dezvoltat deja într-o platforma de tip marketplace.

Sursa: George, platforma digitală a Erste Group, se extinde în Slovacia și urmează România


Etichete:
Distribuie articol:
Lasa un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *