logo informateca logo informateca
  • Știri
    • Interne
    • Externe
    • Sănătate
    • Showbiz
    • Turism și relaxare
  • Politică
  • Economie
    • Auto
    • Financiar
    • IT&C
  • Educaţie
    • Actualitate
    • Preşcolar
    • Şcoala
    • Studii în străinătate
    • Universitar
  • Sport
  • Casă şi grădină
    • Amenajări
    • Grădină
    • Info util
    • Noutăţi CasoTeca
  • Agricultură
    • La zi
    • Produse
    • Utilaje
  • Opinii
  • Publicitate
InformatecaInformateca
Cauta...
  • Știri
    • Interne
    • Externe
    • Sănătate
    • Showbiz
    • Turism și relaxare
  • Politică
  • Economie
    • Auto
    • Financiar
    • IT&C
  • Educaţie
    • Actualitate
    • Preşcolar
    • Şcoala
    • Studii în străinătate
    • Universitar
  • Sport
  • Casă şi grădină
    • Amenajări
    • Grădină
    • Info util
    • Noutăţi CasoTeca
  • Agricultură
    • La zi
    • Produse
    • Utilaje
  • Opinii
  • Publicitate
Follow US
© 2024 Informateca.ro
Auto

Germanii din industria auto nu vor taxe pentru mașinile din China

Stefan Alexiu
Stefan Alexiu
3 iulie 2024
Share
Xiaomi SU7
Xiaomi SU7
SHARE

Asociația Industriei Auto din Germania (VDA) a cerut Comisiei Europene să renunțe la planificatele taxe vamale suplimentare pentru vehiculele electrice (EV) produse în China, cel mai recent efort de influențare a negocierilor, înainte ca tarifele să intre în vigoare joi, 4 iulie.

Asociația susține că taxele vamale îi vor afecta pe producătorii auto din Europa și SUA care exportă în China, țară care ar putea adopta represalii cu efect asupra industriei germane, ținând cont de volumul exporturilor sale către statul asiatic.

Valoarea exporturilor Germaniei de mașini în China a fost anul trecut de peste trei ori mai ridicată decât valoarea importurilor din China, iar valoarea exporturilor furnizorilor de componente de patru ori mai ridicată decât valoarea importurilor, conform VDA.

În schimb, Comisia Europeană ar trebui să se concentreze pe asigurarea accesului la materiile prime critice, multe fiind controlate de China – pentru industria EV din Europa, reducând barierele în calea accesului pe piață, și având o politică comercială transparentă, susține VDA.

- Publicitate -

„Taxele vamale suplimentare nu reprezintă o măsură adecvată pentru sporirea rezilienței competitivității europene pe termen lung”, susține Asociația Industriei Auto din Germania.

China este responsabilă pentru aproximativ 30% din vânzările producătorilor auto germani și, de departe, Germania este cel mai mare exportator de vehicule cu motoare de 2,5 litri sau mai mult, livrând în statul asiatic vehicule de 1,2 miliarde de dolari, de la începutul anului, conform datelor autorității vamale chineze.

Executivul comunitar a informat că intenționează să impună tarife vamale suplimentare pentru automobilele electrice chineze, începând cu data de 4 iulie, o măsură care este posibil să ducă la represalii din partea Chinei.

Vehiculele produse în uzinele chineze și importate în UE sunt vizate deja de tarife vamale de 10%. Bruxelles-ul intenționează să majoreze aceste tarife cu 17,4% pentru automobilele BYD, cu 20% pentru automobilele Geely și cu 38,1% pentru automobilele SAIC. China, cea mai mare piață auto din lume, este și un centru cheie de producție pentru multe companii auto germane.

Etichete:masini electrice china
Distribuie articol:
Facebook Whatsapp Whatsapp Email Copiaza linkul Print
Ad imageAd image
Publicitate
Ad imageAd image
- Publicitate -
Ad imageAd image
- Publicitate -
Ad imageAd image

Parteneri

  • CasoTeca
  • AgroTeca
  • Pedagoteca
  • Prescu.ro

Articole similare

AutoEconomie

Mazda: Mașinile electrice, mai periculoase pentru mediu decât diesel

Printr-un comunicat oficial, cei de la Mazda vor să desființeze tot ce am învățat în ultimul deceniu despre mașini electrice,…

3 Minute
Auto

Mașinile pe motorină, din ce în ce mai puține pe străzile din România! Ce mașini au câștigat teren în ultimii ani?!

Mașinile pe motorină sunt din ce în ce mai puține pe străzile din Europa. Motoarele pe diesel au ajuns, în prezent,…

2 Minute
AutoSport

Toyota, sponsorul COSR, a premiat tot cu mașini medaliații de la JO 2024, dar de două ori mai ieftine decât cele oferite de Țiriac

După o săptămână de la evenimentul în care miliardarul român a dat medaliaților de la Paris autoturisme Hyundai, Toyota și…

3 Minute
Auto

Transportatorii români angajează conducători auto din Asia

Transportatorii vorbesc de un deficit de peste 100.000 de șoferi profesionişti. Companiile au început să angajeze conducători auto din Asia…

3 Minute
logo informateca logo informateca
  • Despre InformaTeca
  • Publicitate
  • Contact
  • Termeni şi condiţii
Info Utile
  • Despre InformaTeca
  • Publicitate
  • Contact
  • Termeni şi condiţii

Publicațiile


 

CasoTeca: CasoTeca | Noutati casa si gradina | Amenajari interioare si exterioare | Amenajari gradini | Informatii Utile Casa

PedagoTeca: Stiri educatie | Prescolari | Scolari | Universitar | Studii strainatate | Actualitate | Opinii

AgroTeca: AgroTeca | Noutati agricultura | Produse agricole | Utilaje agricole

InformaTeca: InformaTeca | Noutati online | Casa si Gradina | Educatie | Agricultura | Economie | Sport | Politica

Alte site-uri: PRescu.ro | MoneyBuzz.ro | CurierulNațional.ro | Goool.ro | SlatinaBuzz.ro

 

Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?