Grupul STIHL a înregistrat o creștere de 6,1%, față de anul precedent, cu o cifră de afaceri de 2,8 miliarde EUR în perioada ianuarie-august.
„Creșterea este în principal rezultatul unei cereri mai puternice pentru produsele premium, care au un preț mai ridicat. Vânzările totale de unități au fost mai puțin dinamice. Cu toate acestea, am reușit să obținem alte cote de piață în segmentul benzinei”, a explicat președintele consiliului executiv STIHL Dr. Bertram Kandziora.
Vânzările unitare de unelte de grădină cu acumulatori au înregistrat o creștere de două cifre, dar cererea de produse pe benzină a scăzut ușor.
„Ne-am angajat ferm să continuăm dezvoltarea utilajelor electrice și să accelerăm simultan cea a produselor cu acumulatori”, a subliniat dr. Bertram Kandziora.
Piețele din Europa de Vest și de Est, cu excepția Rusiei, au crescut favorabil. La această dezvoltare au contribuit în special vânzările unitare de produse cu acumulatori, dar și cele pe benzină. De asemenea, vânzările de unități pe piața din America de Nord au fost ușor peste nivelul anului precedent, iar Africa este o piață de creștere cu potențial pe termen lung pentru Grupul STIHL.
În America Latină, compania intenționează să-și extindă în continuare activitățile de vânzare. STIHL va deschide propria companie de vânzări în Peru în 2020. La 31 august 2019, forța de muncă la nivel mondial a STIHL a fost de 16.823 angajați.
Cifra de afaceri pe piața din Germania este mai mare decât anul trecut
În ciuda efectelor continue ale secetei din 2018, STIHL a înregistrat o cifră de afaceri mai mare pe piața germană în primele opt luni ale acestui an în comparație cu aceeași perioadă a anului trecut.
„Este încurajator să vedem creșterea vânzărilor de unități la unelte electrice cu acumulatori, dar și la consumabile. Așteptăm cu nerăbdare toamna și suntem încrezători că vom continua să creștem cu ajutorul vremii favorabile și a campaniilor noastre”, a explicat dr. Kandziora.
Cifra de afaceri și numărul de angajați au crescut în compania germană-mamă
Cifra de afaceri a companiei germane fondatoare, ANDREAS STIHL AG & Co. KG, a crescut cu 2%, ajungând la 816 milioane EUR, iar numărul angajaților a crescut cu 1,5%. La 31 august 2019, compania fondatoare are un număr de 5.032 de angajați.
„Angajații noștri stau la baza succesului pe care îl avem în afaceri. Din acest motiv, investim foarte mult în beneficiile personalului, în formarea și educarea acestuia”, a spus dr. Kandziora.
În 2019, compania a crescut numărul de stagiarilor de la 187 la 210. Mai mult, STIHL a extins programul de învățământ dual, având în prezent cursuri de tehnologie informațională și management digital în afaceri.
STIHL investește în sectorul digital pentru a optimiza ofertele către clienți
„Ne-am pregătit pentru această transformare cu investiții considerabile în formarea personalului și în tehnologia bateriilor, în electronică și robotică. Vom promova și vom optimiza această strategie”, a spus dr. Kandziora.
Transformarea digitală va fi însoțită de o serie de schimbări diferite în politica de distribuție și de produs a STIHL. Începând cu primăvara viitoare, de exemplu, compania va deschide pentru clienții de pe piața germană un magazin online – www.stihl.de.
Citește și STIHL aduce pe piață un robot de tuns iarbă IMow pentru suprafețe între 800 și 5000 m²