Heineken Silver, prima bere lansată în lumea virtuală, poate fi savurată acum și în realitate

Costea Alexandra

Heineken Silver a fost lansată inițial în metaverse, în urmă cu o lună, ca o ironie a brandului Heineken la adresa mărcilor ce promovează produse în spațiul virtual, deși ele sunt, de fapt, mai potrivite pentru a fi savurate în viața reală.

Acum, în cadrul unei serii de evenimente exclusive în întreaga Europă, Heineken Silver iese din metaverse și intră în lumea reală, demonstrând că nimic nu se compară cu gustul extra fresh al unei beri în realitate.

Bram Westenbrink, directorul global al brandului Heineken, a precizat: „Am lansat Heineken Silver în metaverse mai întâi ca o ironie la adresa unei lansări de produs, pentru a sublinia faptul că noi credem că cel mai bun mod de a experimenta Heineken este în lumea reală.  Astăzi ne jucăm cu adevărat cu această lume virtuală în lumea reală, cu evenimente phygital în toată Europa, sărbătorind noul membru al familiei Heineken și oferind ce este mai bun din ambele lumi: divertisment captivant ca în metaverse, dar cu o bere pe care o poți bea, la propriu”.

Heineken Silver s-a lansat la București printr-un eveniment unic la Uzina Electrică Filaret, cu un line-up special: The Stickmen Project, UNU’ (Dj set) și Bianca Adam.


Citeste si...  Într-o săptămână tariful pentru o noapte de cazare pe litoral ar putea ajunge la 1.500 de lei
Etichete:
Distribuie articol:
Lasa un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *