Instagram își face propriul TikTok

0

Facebook lansat o versiune proprie a aplicaţiei de socializare video TikTok, în Statele Unite şi în alte peste 50 de ţări, incluzând un nou serviciu video numit Reels în cadrul popularei aplicaţii Instagram.

 

Produsul a fost utilizat imediat de mai multe celebrităţi, în urma unei campanii a Facebook de a atrage talente creative înainte de lansare: actriţa Jessica Alba a postat un video cu familia ei, promovând măştile companiei sale Honest Company, în timp ce comicul Mindy Kaling a prezentat activităţi fizice în mod intenţionat dificile pe timp de carantină.

Debutul Reels a avut loc la câteva zile de când Microsoft a anunţat că negociază preluarea operaţiunilor americane al platformei Tik Tok, de la compania chineză ByteDance.Lansarea amplifică concurenţa dintre Facebook şi TikTok, fiecare dintre aceste companii considerând că cealaltă reprezintă o ameninţare. Ambele companii vor să atragă adolescenţii americani, dintre care mulţi au migrat în  ultimii doi ani către TikTok.

La fel ca în cazul TikTok, utilizatorii Reels pot înregistra cu dispozitivele mobile filme scurte, prietenoase, iar apoi să adauge efecte speciale şi de sunet, extrase dintr-o bibliotecă de muzică.

Citește și: BNR reduce dobânda de politică monetară

Lăsaţi un mesaj

Te rugăm să adaugi un comentariu
Vă rugăm să completaţi numele