logo informateca logo informateca
  • Știri
    • Interne
    • Externe
    • Sănătate
    • Showbiz
    • Turism și relaxare
  • Politică
  • Economie
    • Auto
    • Financiar
    • IT&C
  • Educaţie
    • Actualitate
    • Preşcolar
    • Şcoala
    • Studii în străinătate
    • Universitar
  • Sport
  • Casă şi grădină
    • Amenajări
    • Grădină
    • Info util
    • Noutăţi CasoTeca
  • Agricultură
    • La zi
    • Produse
    • Utilaje
  • Opinii
  • Publicitate
InformatecaInformateca
Cauta...
  • Știri
    • Interne
    • Externe
    • Sănătate
    • Showbiz
    • Turism și relaxare
  • Politică
  • Economie
    • Auto
    • Financiar
    • IT&C
  • Educaţie
    • Actualitate
    • Preşcolar
    • Şcoala
    • Studii în străinătate
    • Universitar
  • Sport
  • Casă şi grădină
    • Amenajări
    • Grădină
    • Info util
    • Noutăţi CasoTeca
  • Agricultură
    • La zi
    • Produse
    • Utilaje
  • Opinii
  • Publicitate
Follow US
© 2024 Informateca.ro
Turism și relaxare

Japonia îi încurajează pe tineri să consume mai mult alcool

Costea Alexandra
Costea Alexandra
23 august 2022
Share
SHARE

În cartierul la modă Shibuya din Tokyo, barurile sunt pline, dar paharele de alcool sunt goale. Pentru guvernul japonez, aceasta nu este o veste bună.

Autoritatea fiscală din Japonia a lansat o campanie pentru a încuraja tinerii adulți să consume mai mult alcool, după ce o scădere a consumului la nivel național a dus la o scădere a veniturilor fiscal, potrivit Euronews.

Creat după faimosul vin de orez al națiunii, „Sake Viva!” campania este un concurs pentru a găsi sloganuri sau modalități de a face alcoolul mai atractiv pentru tinerii de 20-39 de ani, într-o țară în care reclamele pentru băuturi alcoolice sunt deja omniprezente.

Participanții au timp până pe 9 septembrie să își prezinte proiectele menite să convingă generația tânără să deprindă plăcerea de a consuma băuturi alcoolice.

- Publicitate -

În noiembrie va avea loc ceremonia de premiere, adică Agenţia Naţională de Administrare Fiscală va oferi un grant celui mai bun proiect.

Reacția la competiție a fost mixtă, potrivit presei japoneze.

Mulți au acuzat guvernul că promovează neglijent un obicei nesănătos. Noboru Hosaka, directorul asociației „Nu alcoolului”, a numit-o „o politică foarte proastă pentru țară”.

Potrivit Ministerului japonez al Sănătății, aproximativ un milion de japonezi suferă de alcoolism, iar 9,8 sunt expuși riscului.

Organizatorii concursului au spus că obiectivul nu este consumul de alcool în exces, adăugând că oamenii ar trebui să bea doar „cantitatea adecvată” și să ia măsuri de „bun simț” pentru a evita contractarea virusului.

- Publicitate -

„Nu promovăm în niciun caz consumul excesiv de alcool în rândul tinerilor”, a declarat Ryo Tsukamoto, purtătorul de cuvânt al diviziei de taxe pe alcool a agenției.

Dar pentru sectorul ospitalității, după luni de lockdown din cauza COVID-19, mișcarea guvernului este una binevenită.

Abținerea de la băutură, o tendință parțial alimentată de pandemie, și îmbătrânirea populației sunt principalii factori în scăderea vânzărilor de băuturi alcoolice.

Banca Mondială estimează că aproape o treime (29 la sută) din populația Japoniei are peste 65 de ani, fiind cea mai mare proporție din lume.

Taxa pe alcool a reprezentat 1,7% din veniturile fiscale ale Japoniei în 2020, în scădere de la 5% în 1980.

Potrivit datelor oficiale, în 1995 un japonez obişuia să bea în medie aproximativ 100 de litri de alcool pe an, față de 75 de litri per adult în 2020. Pentru autoritățile fiscale, veniturile fiscale provenite din alcool au scăzut de la 5% în 1980, la 1,7% în 2020. Potrivit „Japan Times”, reducerea veniturilor din impozitul pe alcool în perioada 2020 și 2021 a fost cea mai gravă din ultimii 31 de ani.

Japonia caută modalități de a-și reduce datoria, iar creșterea vânzării de alcool face parte din această strategie.

Etichete:alcoolconsum de alcoolJaponia
Distribuie articol:
Facebook Whatsapp Whatsapp Email Copiaza linkul Print
Ad imageAd image
Publicitate
Ad imageAd image
- Publicitate -
Ad imageAd image
- Publicitate -
Ad imageAd image

Parteneri

  • CasoTeca
  • AgroTeca
  • Pedagoteca
  • Prescu.ro

Articole similare

Turism și relaxare

ANAR scoate la închiriere 71 sectoare de plajă pentru 10 ani

Administraţia Naţională "Apele Române" (ANAR) scoate la închiriere 71 sectoare de plajă, pentru o perioadă de 10 ani, destinaţia acestora…

2 Minute
ExterneȘtiri

Se întâmplă în Japonia: Ministrul pentru securitate cibernetica a admis că nu a folosit niciodată un computer

Yoshitaka Sakurada, ministrul japonez însărcinat de strategia de cybersecurity, a uimit multă lume după ce a admis că nu a…

2 Minute
Turism și relaxare

Plaje retro din România. Cum arată plajele ascunse, de care nu multă lume știe

În anii 1900, în Portul Tomis, a fost amenajată plaja Duduia. Ulterior, a fost amenajată plaja Mamaia, deşi la început,…

7 Minute
Aeroporturile-intarzieri-zboruri
ȘtiriTurism și relaxare

Vezi care țări au intrat în zona roșie de risc COVID

Comitetul Naţional pentru Situaţii de Urgenţă (CNSU) a aprobat, joi, lista cu clasificarea ţărilor/teritoriilor în funcţie de rata de incidenţă…

3 Minute
logo informateca logo informateca
  • Despre InformaTeca
  • Publicitate
  • Contact
  • Termeni şi condiţii
Info Utile
  • Despre InformaTeca
  • Publicitate
  • Contact
  • Termeni şi condiţii

Publicațiile


 

CasoTeca: CasoTeca | Noutati casa si gradina | Amenajari interioare si exterioare | Amenajari gradini | Informatii Utile Casa

PedagoTeca: Stiri educatie | Prescolari | Scolari | Universitar | Studii strainatate | Actualitate | Opinii

AgroTeca: AgroTeca | Noutati agricultura | Produse agricole | Utilaje agricole

InformaTeca: InformaTeca | Noutati online | Casa si Gradina | Educatie | Agricultura | Economie | Sport | Politica

Alte site-uri: PRescu.ro | MoneyBuzz.ro | CurierulNațional.ro | Goool.ro | SlatinaBuzz.ro

 

Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?