Jean Valvis, unul dintre cei mai importanți oameni de afaceri din industria apelor îmbuteliate, a sancționat, în direct la Antena 1, proiectul de lege propus de guvern care prezintă neclarități în definirea unor termeni-cheie și va crea un avantaj concurențial nejustificat pentru producătorii de apă.
„Apele minerale în România se vând pe baza unei concesiuni. Să fie schimbat prețul de bază pe litru e ca și cum eu degeaba am făcut această concesiune și degeaba am un contract comercial cu statul român”, a răspuns Jean Valvis, președintele Valvis Holding, deținătorul brandului Aqua Carpatica.
Prin proiectul de lege discutat, se prevede și aplicarea unui timbru pe apă, precum în cazul țigărilor sau alcoolului. Acest lucru va duce, în definitiv, la scumpirea produsului final de la raft și la desființarea conceptului de apă accesibilă pentru toți consumatorii.
Radu Lăzăroriu, director general al Romaqua Grup care dețin brandul Borsec, declară: „Nu văd rostul pentru care să se facă o timbrare suplimentară. Consumul de apă minerală sau de apă de îmbuteliere nu este un viciu”
Citiți mai multe despre noul proiect de lege propus de guvern aici