Warner Bros. Discovery a înregistrat recorduri de audienţă şi de interacţiune pe toate platformele sale (televiziuni, streaming, websites şi social media) în timpul Jocurilor Olimpice Paris 2024, care s-au încheiat în 11 august.
Odată cu lansarea aplicaţiei de streaming Max în 25 de ţări europene, Paris 2024 a fost prima ediţie „de streaming” a Jocurilor Olimpice din Europa, cu o audienţă mai mare, care a urmărit mai mult conţinut olimpic, pentru mai mult timp decât oricând pe platformele WBD.
7 miliarde de minute au fost urmărite pe platformele de streaming WBD, inclusiv Max. Duminică, 4 august, WBD a înregistrat în Europa un record de 600 de milioane de minute urmărite într-o singură zi pe platformele de streaming.
Un reach cumulat de peste 215 milioane, cu 23% mai mare decât la Jocurile Olimpice Tokyo 2020 (+40 milioane). Acest rezultat include Max, discovery+ (platforma nu este disponibilă în România), televiziunile Eurosport şi televiziunile free-to-air din Norvegia, Suedia şi Finlanda.
Peste 7 miliarde de minute au fost urmărite pe platformele de streaming pe parcursul Jocurilor Olimpice – de şase ori mai multe decât la Tokyo 2020.
O zi record: duminică, 4 august, WBD a înregistrat în Europa un record de 600 de milioane de minute urmărite într-o singură zi de abonaţii Max şi discovery+. Ziua a cuprins finala probei masculine de 100 m, meciul Novak Djokovic vs. Carlos Alcaraz pentru medalia de aur la tenis masculin, ultima zi de întreceri la înot şi cursa feminină de ciclism pe şosea.
De patru ori mai mulţi oameni au urmărit Jocurile Olimpice în regim de streaming pe platformele Warner Bros. Discovery, inclusiv Max şi discovery+, comparativ cu ultimele Jocuri Olimpice de vară.
Numărul noilor abonaţi pe platformele de streaming a depăşit numărul abonaţilor pentru întreaga ediţie Tokyo 2020 după doar patru zile de competiţie la Paris (sâmbătă, 27 iulie – marţi, 30 iulie 2024).
S-a înregistrat un număr record de noi abonaţi pe platformele de streaming pe perioada Jocurilor Olimpice; cu 77% mai mulţi decât la Tokyo 2020.
Sâmbătă, 27 iulie, WBD a înregistrat cel mai mare număr de noi abonaţi pe platformele de streaming într-o singură zi în Europa.