Lanțul de magazine Teilor se extinde în Ungaria

0

Lanţul românesc de magazine de bijuterii de lux Teilor se extinde în Ungaria, deschizând un nou magazin în Budapesta. Compania deţine trei magazine în Ungaria şi un număr total de 62 de magazine fizice, fiind prezent în 5 ţări din Europa Centrală şi de Est.

 

”Teilor, lanţul de magazine de bijuterii de lux, cu prezenţă în regiunea Europei Centrale şi de Est, îşi continuă expansiunea în Ungaria prin deschiderea unui nou magazin în Budapesta. Astăzi, Teilor deţine trei magazine în Ungaria şi un număr total de 62 de magazine fizice, fiind prezent în 5 ţări din Europa Centrală şi de Est”, anunţă compania.

Noul magazin din Budapesta este prezent în Arena Mall şi are o suprafaţă de 104 mp, fiind gestionat de patru angajaţi. Portofoliul de produse include o selecţie de brăţări cu pietre preţioase, printre care diamante, rubine, safire, smaralde şi tanzanite, inclusiv o brăţară Tennis cu o valoare de peste 25.000 de euro, precum şi un inel fluture în valoare de peste 10.000 de euro.

„Pentru noi, Ungaria reprezintă una dintre cele mai importante pieţe internaţionale în momentul de faţă, iar evoluţia magazinelor Teilor ne-a încurajat să ne extindem prezenţa în această ţară. Brandul Teilor a fost construit astfel încât să permită dezvoltarea în afara graniţelor României, produsele vândute în magazinele noastre având un public larg, fără a exista o limitare geografică pentru ele. Obiectivul nostru este, odată cu deschiderea unei noi locaţii, să le oferim clienţilor o experienţă de lux, iar calitatea produselor, consilierea şi arhitectura magazinului reprezintă pentru noi diferenţiatori importanţi, prin care am reuşit să ne fidelizăm clienţii. Acest fenomen a fost remarcat inclusiv în magazinele noastre din Ungaria, unde există un interes ridicat pentru tendinţele internaţionale în domeniile modei şi al bijuteriilor, clienţii apreciind produsele noastre. Vom continua să explorăm noi posibilităţi de extindere a lanţului Teilor, inclusiv în Ungaria, unde avem în plan deschiderea unor magazine şi în afara Budapestei,” a declarat Willy Dicu, CEO al Teilor.

200.000 lei prin Start-Up Nation pentru românii din diaspora care se întorc acasă

Deschiderea celui de-al treilea magazin din Ungaria face parte din procesul de expansiune internaţională vizat de Teilor, pentru care compania a bugetat în acest an investiţii în valoare de 27 de milioane de lei. Magazinul din Budapesta este al şaselea magazin deschis de Teilor în acest an, după cele trei din România – în Colosseum Mall din Bucureşti, Iulius Mall din Iaşi şi Piatra Neamţ Shopping City – şi cele din Europa Centrală – din Polonia, în centrul comercial Posnania din Poznan şi din Cehia, în centrul comercial Westfield Chodov din Praga.

Lăsaţi un mesaj

Te rugăm să adaugi un comentariu
Vă rugăm să completaţi numele