Magazinele Praktiker devin Brico Depot până în 2019

0

 

Brico Depot România, parte a Kingfisher plc, începe procesul de rebranding al portofoliului de magazine Praktiker achiziționat anul trecut, care a dus rețeaua la 38 de unități.

Procesul de rebranding al rețelei Praktiker va fi implementat în mai multe etape și continuă demersul grupului Kingfisher de a contribui la dezvoltarea pieței de îmbunătățire a locuinței din România.

Concentrate în jurul strategiei operaționale ONE Kingfisher, lansată în 2016, direcțiile de dezvoltare includ transformarea gamelor actuale de produse prin integrarea unor game de produse inovatoare, disponibile în toate magazinele din Europa, în care nevoile clienților sunt puse întotdeauna pe primul loc.

Înprezent, 7.500 de produse din ofertaunificată se găsescînrețeauaBrico Depot, iarpeste 5.000 dintre acestea sunt disponibile deja șiînmagazinelePraktiker.

Rebrandingul va fi gata până la anul

Procesul de rebranding va fi finalizat până la începutul sezonului de primăvară, astfel încât în prima parte a anului 2019 Kingfisher va opera întreaga rețea din România sub brandul Brico Depot.

Pe lângă procesul de rebranding, planul de optimizare a rețelei comerciale și eficientizare a activității operaționale include și închiderea a trei magazine Praktiker respectiv Arad, Brașov și Pitești.

Brico Depôt a prevăzut deja un plan de suport și integrare a cât mai multor angajați în rețeaua de magazine

În 2016, grupul Kingfisher a lansat o nouă strategie operațională, ONE Kingfisher, în care accentul este pus pe crearea unei oferte unificate de produse pentru îmbunătăţirea locuinţei, pe valorificarea mediului digital şi pe optimizarea eficienței operaționale, în toate țările în care funcționează brandurile Kingfisher.

Sursa: Magazinele Praktiker devin Brico Depot până în 2019

Lăsaţi un mesaj

Te rugăm să adaugi un comentariu
Vă rugăm să completaţi numele