Mai multe „flagship store” STIHL în România din 2017

0

Fiind unul dintre cele mai bine cotate branduri de motounelte la nivel mondial, STIHL arată un interes deosebit și pentru piața din România. Reprezentanții companiei au anunțat că în acest an urmează să-și extindă rețeaua de unități comerciale și service cu cel puțin 25 de unități, dintre care majoritatea vor fi de tip „flagship store”.

Pentru 2017, compania și-a propus o extindere a rețelei de dealeri cu 5-10%, iar în ceea ce privește magazinele acestora,  compania așteaptă un număr de 25 unități noi de comercializare și service. STIHL România a demarat anul trecut un amplu proces investițional de 5 milioane de euro pentru reconfigurarea vizuală și funcțională a rețelei. „Continuăm și în 2017 acest proces și ne propunem să avem o creștere de 80% a magazinelor amenajate după noile standarde. În ceea ce privește cel mai înalt standard de magazin, pe care noi îl numim flagship store, putem spune că era implementat pe 50 de unități, la sfârșitul anului trecut, urmând ca în acest an să mai inaugurăm minim 20 de astfel de spații”, precizează Ioan Mezei, directorul general STIHL România.

Citește și: 12.000 de locuințe noi se află în dezvoltare în București

 

Conceptul de „flagship store” implementat de companie presupune o reconfigurare vizuală și funcțională a rețelei de magazine, într-un spațiu de minim 80 mp, pentru a oferi vizitatorilor din magazine o experiență cât mai fidelă a ceea ce pot să facă aparatele vândute.

Motouneltele premium câștigă teren

Românii arată tot mai mult interes pentru motouneltele premium, anul trecut STIHL înregistrând o creștere de 20% în ceea ce privește vânzarea produselor. Chiar dacă un produs premium înseamnă și investiții mai mari, românii, mai ales odată cu creșterea salariilor, au început să opteze mai mult pentru calitatea ridicată în detrimentul produselor low cost, conform declarațiilor directorului general STIHL România.

Motocoasele s-au vândut foarte bine anul trecut

Una dintre grupele de produse cu cea mai mare creștere este cea a motocoaselor care a înregistrat un avans de peste 30% față de 2015. „Toate grupele de produse au înregistrat creșteri semnificative anul trecut și ne așteptăm la evoluții pozitive consistente inclusiv în acest an, iar începutul este chiar promițător”, adaugă Ioan Mezei

.

 

 

(0 vizualizari)

service-stihl-550x300

Post-ul Mai multe „flagship store” STIHL în România din 2017 apare prima dată în CasoTeca.


Sursa: Casoteca

Lăsaţi un mesaj

Te rugăm să adaugi un comentariu
Vă rugăm să completaţi numele