Google a lansat, în România, Market Finder, un instrument care ajută întreprinderile mici și mijlocii să-și extindă afacerile în străinătate, prin găsirea de noi clienți și creșterea vânzărilor online peste granițele țării.
Platforma oferă gratuit ghiduri, video-uri și sfaturi pentru a facilita primii pași ai companiilor către export și piețele externe.
Pentru 60% din companiile care doresc sa exporte lipsa de informații despre piețele externe este principala provocare. De exemplu, o companie are nevoie de informații de bază înainte de a-și alege piața, cum ar fi unde este cererea cea mai mare pentru produsele și serviciile pe care le oferă. Companiile trebuie să știe lucruri precum dimensiunea pieței, structura ei, cine sunt potențialii clienți și cât sunt dispuși să plătească, dar și date despre competitori. Market Finder poate oferi date pentru toate aceste categorii, ajutând IMM-urile să-și extindă afacerile în străinătate.
Citește care sunt pași pe care companiile trebuie să le urmeze pentru a exporta.