Noua Mazda3 iși face debutul mondial la Salonul Auto de la Los Angeles 2018. Modelul, complet reproiectat, va fi lansat pe piețele globale în prima parte a anului 2019.
Noua Mazda3 adoptă un limbaj de design Kodo matur, care întruchipează esența esteticii japoneze. În timp ce designul în ansamblu al mașinii prezintă o formă simplă, unică, ondulațiile subtile dezvăluie stilul prin schimbarea luminii și a reflexiilor care alunecă pe suprafața caroseriei.
Rezultatul este o expresie mai bogată și mai puternică a vitalității, față de cea observată la modelele anterioare Kodo. Chiar dacă ambele poartă numele de Mazda3, modelele hatchback și sedan au personalități distincte – designul hatchback-ului este dinamic, iar cel al sedanului, elegant.
Noua Mazda3 adoptă noua SKYACTIV-Vehicle Architecture, concepută pentru a le permite celor din interiorul mașinii să trăiască la maximum sentimentul natural de echilibru. Sistemul de propulsie cuprinde cele mai recente motoare SKYACTIV-X, SKYACTIV-G și SKYACTIV-D, fiecare dintre acestea asigurând un control rapid și lin al accelerației în orice situație de condus.
Bazându-se pe filosofia cheie de a proiecta mașina în jurul ființei umane, Mazda a îmbunătățit în mod dramatic atributele de condus fundamentale, astfel încât accelerarea, virarea și frânarea se simt complet naturale.
Cu peste 6 milioane de unități vândute de la debutul său din 2003, Mazda3 este un model strategic la nivel global care a determinat creșterea companiei atât din perspectiva mărcii, cât și a afacerii. Mazda3 a oferit adevărata plăcere de a conduce clienților din întreaga lume și a reprezentat o bază importantă pentru producția mondială la fabricile cheie.