McDonald’s a lansat în România o aplicaţie mobilă pentru preluarea comenzilor. Aplicația pune la dizpoziția utilizatorilor harta restaurantelor, noutăți despre meniu, evenimente, activări cu QR code-uri și programe de loializare a consumatorilor.
Pe termen mediu, alături de actualizările periodice de date, aplicația urmează să prezinte noi funcționalități, cum sunt comenzile prin aplicație pentru restaurantele cu Drive-Thru și plățile mobile.
Investiţia pentru crearea acesteia se va ridica la aproximativ 0,4 milioane de euro. Până în acest moment, ceilalţi beneficiari ai acestei aplicaţii sunt locuitorii Ţărilor Baltice şi Grecia.
În România, aplicația mobilă McDonald’s a fost descărcată de 80.000 de ori în prima lună de la lansare, iar în prezent are 230.000 de descărcări. În Țările Baltice aplicația e descărcată lunar de aproximativ 11.000 de utilizatori, iar până în prezent a avut 230.000 de descărcări.
Nu în ultimul rând, la începutul acestui an aplicația a fost lansată și în Grecia, iar până astăzi a fost descărcată de 32.300 de ori.
Reprezentanţii McDonald’s speră ca până în 2021 toate restaurantele fast food ale acestui brand vor avea implementate sisteme digitale de comandă.
Premier Capital, partenerul pentru dezvoltare al McDonald’s în șase țări europene, are în plan o investiție de 10 milioane de euro în inovații digitale, pentru a îmbunătăți experiența clienților în restaurant, dar şi pe mobil.
Până la finalul acestui an, peste 4,5 milioane de euro urmează a fi investite în implementarea platformei integrate de operare în 50 de restaurante noi deschise sau existente din Țările Baltice (Estonia, Letonia și Lituania), Grecia, Malta și România.
„Am deschis, la începutul lunii septembrie, un nou restaurant în Bacău cu rezultate foarte bune, iar planurile noastre de expansiune sunt ambițioase și vom veni cu multe suprize plăcute pentru clienții noștri. Ne îndreptăm tot mai mult spre mediul digital – ne încurajează cele 230.000 de descărcări ale aplicației mobile McDonald’s – și lucrăm constant la îmbunătățirea experienței clienților în restaurantele noastre”, a declarat Daniel Boaje, Director General Premier Restaurants România.
Platforma integrată de operare îmbină sistemul de comandă la casa de marcat, sistemul digital de comandă și sistemul de plată cu toate noile procese de preparare a produselor în bucătărie, pentru a îmbunătăți experiența și interacțiunea clienților în și cu restaurantele McDonald’s.