Metro transformă magazinele de proximitate LaDoiPași în francize

Informateca

Metro repoziționează brandul de proximitate LaDoiPași ca franciză independentă și țintește un număr de 2.000 de magazine până în 2020. Decizia vine, pe de o parte, pe fondul preferinței tot mai crescute a consumatorilor pentru cumpărături rapide de proximitate, dar și din dorința de a susține antreprenorii locali la nivel național.

În prezent, rețeaua LaDoiPași numără 430 de magazine, răspândite pe întreg teritoriul țării, dintre care 25 de noi locații au fost inaugurate în ultimele două luni.

LaDoiPași

Pentru a susține dezvoltarea accelerată a rețelei, Metro a inițiat un program amplu care integrează campanii de marketing, remodelări de magazine, training pentru forța de vânzări și instrumente de management al afacerii.

Comerț tradițional vs. comerț modern

Prin programul de afiliere LaDoiPași, comercianții au acces la consultanță pe toate zonele afacerii, de la branding, la sortiment de produse, acces la prețuri competitive de achiziție, transfer de know-how, echipamente moderne și comunicare integrată de marketing.

Toate aceste elemente contribuie la crearea unei experiențe plăcute de cumpărare pentru client, respectiv a unui business profitabil pe termen lung pentru antreprenorul român.

Potrivit studiilor interne, clientul LaDoiPași are între 35-54 ani, este căsătorit și dispune de venituri medii lunare pe gospodărie de peste 3000 lei.

„Dorim să venim în sprijinul antreprenorilor și al micilor comercianți cu un model de business viabil și adaptat dinamicii socio-economice. Prin susținerea dezvoltării magazinelor independente de proximitate, contribuim la consolidarea comerțului tradițional și a ecosistemului de antreprenoriat local. Clientul LaDoiPași își dorește cumpărături rapide, plăcute, într-un mediu familiar, parte din viața comunității”,  spune Violeta Luca, retail director Metro Cash & Carry România.

Comerțul tradițional, 24 mld. lei în 2016

Datele cele mai recente din industria bunurilor de larg consum arată că, în continuare, comerțul tradițional rămâne o piață relevantă, ce a atins în 2016 valoarea de 24 miliarde de lei, în creștere cu 11% față anul precedent. Evoluția a fost determinată atât de creșterea salariilor și a facilităților fiscale, dar și de modificarea preferinței consumatorilor în favoarea magazinele de proximitate.

Citeste si...  Furnizorii de energie reacționează: nu suntem hoți

LaDoiPași a fost înființat de Metro în 2012. Metro e activă în 35 de țări și numără peste 150.000 de angajaţi la nivel mondial. În anul financiar 2015/2016, compania a înregistrat vânzări de aproximativ 37 miliarde euro. Metro a intrat în România în 1996 prin deschiderea primului centru de distribuţie, în Bucureşti.

În prezent compania are 30 de centre în România.


Sursa: Metro transformă magazinele de proximitate LaDoiPași în francize


Etichete:
Distribuie articol:
Lasa un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *