Afacerea cu fotografii pe suport magnetic Momentos a ajuns în cei cinci ani la o cifră de afaceri ce a depășit anul trecut pragul de 300.000 de euro. Echipa are 10 angajați și 50 de colaboratori în întreaga țară.
„Ideea mi-a venit când s-a căsătorit sora mea și am văzut că exista acest tip de afacere în Statele Unite și în Israel, iar în România lipseau serviciile acestea de pe piață. Am început cu 20.000 de euro pe care i-am investit în echipament și o primă echipă de coloaboratori. În prezent avem peste 1.000 de evenimente pe an și putem susține și 25 de evenimente simultan”, explică fondatorul & CEO-ul Momentos, Cristian Brînză.
Compania a intrat inițial pe nișa evenimentelor private – nunți, botezuri, aniversări – oferind beneficiarilor o experiență diferită. S-a extins apoi și pe segmentul evenimentelor corporate – lansări, târguri, festivaluri sau caravane-, lucrând cu agenții de PR și BTL, dar și cu clienți direcți.
De asemenea Momentos a introdus și serviciile de cabinele foto, în prezent având 15 astfel de cabine. În prezent, compania are un portofoliu total de peste 7.000 de evenimente private și corporate, lucrând pentru clienți precum BCR, C&A, Desperados, Dove, OMV-Petrom, Salonul Auto-Moto, Telekom, Timișoreana sau World Class.
Cabina foto, un Volkswagen Trasporter
„Secretul succesului nostru constă pe lângă seriozitate și punctualitate, în dorința permanentă de a învăța și a veni cu ceva nou: fie că vorbim de grafica frame-urilor de la magneți, cele mai în vogă accesorii și props-uri, precum și noi servicii. De un an de zile am reinventat cabina foto, transformând un Volkswagen Trasporter din 1970 în Momentos Photo Bus”, mai spune Cristian Brînză.
Cristian Brînză a fost sportiv de performanță (a practicat volei la CVM Tomis și Steaua) și și-a fondat propria companie la 24 de ani. 65% dintre venituri provin din nișa corporate, restul de 35% fiind aduse de evenimentele private.
Cea mai mare producție de magneți din istoria firmei a fost pentru un eveniment corporate de amploare, unde Momentos a reușit să producă 15.000 de magneți. Echipa și-a format-o pe aceleași criterii pe care le-a învățat din sport, angajații Momentos fiind foști sportivi de performanță. Pentru anul în curs, Cristian estimează o cifră de afaceri de 400.000 euro, targetul pentru 2018 fiind de 500.000 euro.
Sursa: Momentos, afacerea de 300.000 de euro a fostului voleibalist Cristian Brînză