Businessul glamour, Studio 20, cea mai mare franciză de videochat din lume, a avut în 2018 cifra de afaceri a întregii rețele de aproape 20 de milioane de dolari și crește de la lună la lună ca volum de afaceri și ca număr de modele, declară Mugur Frunzetti, proprietarul francizei Studio20.
La deschiderea francizei, Frunzetti și-a propus ca până în 2020 să ajungă la cel puțin 50 de francize în toată lumea. În prezent, Studio 20 are 19 sedii în lume, ultimul fiind inaugurat anul acesta, pe 14 ianuarie, în Constanța.
„Ne extindem atât în România, dar mai ales în străinătate”
Până în prezent, Studio20 operează 19 studiouri de videochat în orașe precum București, Cluj-Napoca, Constanța, Timișoara, Craiova, Arad, Brașov, Cali, Los Angeles sau Budapesta și continuă să se extindă la nivel internațional.
„Suntem siguri că vom atinge obiectivul pe care ni l-am propus, suntem în grafic să ajungem la 50 de sedii până la finalul lui 2020. Dacă la început am deschis nuclee în statele care prezentau interes, precum București pentru piața din România, Los Angeles pentru piața Statelor Unite, Cali pentru piața din Columbia și Budapesta pentru piața din Ungaria, acum am ajuns la 19 sedii, inaugurând ultimul sediu in urmă cu doar câteva zile, pe 14 ianuarie, la Constanța. În cursul acestui an am plănuit deschiderea unor sedii în alte trei țări: Spania, Canada și Argentina”, a declarat Frunzetti.