Noul SUV Mazda CX-30 prezent la Salonul Auto de la Geneva

0

Mazda a prezentat astăzi, în premieră mondială, noul SUV compact crossover Mazda CX-30. Cel de-al doilea model din noua generație Mazda, CX-30 va fi disponibil pe toate piețele globale, vânzările urmând să înceapă în Europa din vara acestui an. CX-30 va fi accesibil publicului la Salonul Auto de la Geneva, în perioada 7-17 martie.

CX-30 este un nou crossover compact care combină proporțiile îndrăznețe ale unui SUV cu un design elegant.  Acesta încorporează limbajul de design Kodo, dar mai matur și mai agresiv. Echipa de dezvoltare a sperat să creeze o mașină care să le îmbogățească viața clienților, ajutându-i pe aceștia și pe cei dragi să facă descoperiri noi și interesante în viața lor de zi cu zi.

Noul SUV Mazda CX-30 prezent la Salonul Auto de la Geneva

Dotările ergonomice și cabina care se adaptează confortabil la patru adulți garantează că clienții se pot bucura cu ușurință de călătorii spre orice destinație, cu familia și prietenii. În plus, CX-30 a fost conceput pentru a fi ușor de condus. Înălțimea crescută față de o mașină de pasageri asigură o vizibilitate excelentă și face ca intrarea și ieșirea să fie foarte facile, în timp ce dimensiunea caroseriei asigură o manevrabilitate crescută pe orice drum și în orice loc de parcare.

Atributele de performanță de bază, cum ar fi accelerarea, virarea și frânarea, au fost îmbunătățite semnificativ. Mazda’s Skyactiv-Vehicle Architecture le permite oamenilor să profite la maximum de simțul lor natural de echilibru, iar cele mai recente motoare Skyactiv, inclusiv Skyactiv-X, permit controlul eficient al vitezei vehiculului în orice situație.

„Am proiectat modelul CX-30 ca partener esențial în viața de zi cu zi a clientului”, a afirmat reprezentantul Mazda- Director, Președinte și CEO Akira Marumoto. „Acesta va fi construit în fabricile globale, astfel încât să putem livra renumita plăcerea de a conduce Mazda și designul Kodo evoluat clienților din întreaga lume. Mergând înainte, noile noastre produse și tehnologii îi vor ajuta pe clienți să înțeleagă valoarea deținerii unei mașini Mazda. Ne propunem să fim recunoscuți ca marca ce formează cele mai puternice legături cu fiecare client”.

Citește și Noua Mazda3 a ajuns în showroom-urile din România

Lăsaţi un mesaj

Te rugăm să adaugi un comentariu
Vă rugăm să completaţi numele