Un eveniment de referință pentru cei ce își doresc să fie la curent cu ultimele tehnologii disponibile pentru industria de marketing și comunicare, Technology for Marketing este evenimentul la care trebuie să ajungi dacă nu anual, măcar o dată la doi-trei ani.
Desfășurat pe parcursul a două zile, evenimentul de anul acesta a avut două componente principale:
- târgul cu standurile de prezentare a sute de companii care oferă tehnologii pentru cele mai variate nevoi de marketing și comunicare;
- opt zone de conferințe unde se întâmplau în paralel seminarii ale specialiștilor din industrie pe teme precum Marketing Automation & Email Marketing, Social Media & Search Marketing, Data Analytics, Content Marketing, Conversion Optimisation, Payment & Fullfilment, Customer Insights, Digital Customer sau e-commerce.
Aliniat tendințelor globale, evenimentul s-a axat în principal pe temele hot ale momentului, așa cum reies și din studiul firmei Marketo, unul dintre participanții de top la eveniment.
De ce este Technology for Marketing o agonie?
Pentru că nu poți să participi la toate seminariile la care ai vrea să participi. Ori sunt în paralel cu alte seminarii la fel de interesante, ori ai ajuns prea târziu și nu mai sunt locuri în sală, deși ai alergat suta de metri în mai puțin de 15 secunde de la zona seminarului anterior.
Ce e și mai frustrant e că nu poți găsi nicăieri prezentările după seminarii. N-ai fost în sală să-ți iei notițe și să faci poze? Tough luck, my friend.
Eu sunt fericită că am ajuns la seminarii precum Marketing in the Digital Today (Diageo), Commercial Drivers for Online Retail (IMRG), The Art of Storytelling (United Colours of Benetton), Challenging the Traditional Marketing through Digital Innovation – Taking the War to the Washing Machine (LaundApp), Conversational Commerce – Delivering personalised customer experience (iAdvize & Dunhill), Refining the Customer Experience in the Digital Era (TUI), Pics or it didn’t happen – The power of infographic (Statista) sau Igniting your audince’s imagination for better customer engagement (BBC).
Și de ce este extaz?
Pentru că pleci cu adevărat mai informat și mai inspirat despre ce poți face cu ajutorul tehnologiei în proiectele de zi cu zi. Plus cel puțin zece kilograme de broșuri, cărți de vizită și cele mai diverse give-aways.
Pentru că ai parte de demonstrații live cu roboți, VR, AR, learning machines și tot felul de softuri și gadgeturi. Pentru că e extraordinar!
Cu ce concluzie am plecat de la Technology for Marketing
Există foarte multă tehnologie pentru a face orice ai vrea, DAR… trebuie să știi ce vrei. Foarte mulți vorbitori au punctat că uneltele au evoluat, însă principiile de bază rămân aceleași:
Mai întâi să știi DE CE: În ce crezi. De ce există afacerea / produsul tău. Care sunt viziunea și misiunea lor.
Apoi să definești CUM reușește afacerea / produsul să-și îndeplinească misiunea.
Și abia la urmă să te decizi CE faci și CE unelte folosești.
… de Cristina Oncescu, Senior Strategic Planner la agenția pastel
Sursa: OPINIE – Technology for Marketing 2017: Două zile de agonie și extaz la Londra