Descoperă avantajul de a deveni operator call-center la Optima Solutions Servicies

0

Cel mai probabil ai auzit deja de la alți colegi sau prieteni povești despre ce înseamnă să lucrezi într-un call-center și e drept că fiecare companie are particularitățile sale. Însă, în cadrul companiei Optima Solutions Servicies, cea mai mare companie românească de outsourcing,  există câteva avantaje care te-ar putea convinge să-ți dorești un astfel de loc de muncă.

 

Bucuria de a lucra într-un mediul prietenos, posibilitatea de a interacționa zilnic cu zeci de persoane din difertite de domenii de activitate sau programul flexibil sunt doar câteva dintre avanatajele de care te poți bucura ca angajat pe poziția de consultant vânzări în regim call center la Optima Solutions Servicies.

 

Ce te face să fii candidatul ideal?

 

  • Îți place mereu să fii cu zâmbetul pe buze și să ai o atitudine pozitivă.
  • Ai bune abilități de comunicare și convingere
  • Ești mereu determinat/ă să îți îndeplinești obiectivele
  • Îți place să ai în permanență mulți oameni în preajma ta

 

Ce vei face alături de noi?

 

  • Oferi informații corecte referitoare la produse și servicii
  • Identifici nevoile clienților și promovezi servicii partenerilor noștri
  • Vinzi prin telefon produse și servicii conform contractelor în derulare
  • Te adaptezi la nevoile clienților și le propui oferte customizate

Ne bazăm pe încredere reciprocă și îți oferim:

 

  • Contract de muncă pe perioadă nedeterminată
  • Pachet salarial motivant și bonuri de masă, în funcție de experiență
  • Posibilitatea de a-ți mări considerabil veniturile prin bonusuri
  • Abonament medical la o clinică privată, activități împreună cu echipa și evenimente interne

 

Dacă ești de părere că te potrivești așteptărilor noastre, nu ezita să aplici la adersa de e-mail: hr@optimacall.ro

Lăsaţi un mesaj

Te rugăm să adaugi un comentariu
Vă rugăm să completaţi numele