Pasajul Unirii este eliberat, după ce un TIR a rămas blocat joi dimineață

0

Se lucrează joi dimineață la eliberarea Pasajului Unirii, după ce un TIR a rămas blocat din cauza înălțimii.

Primarul Sectorului 4, Daniel Băluță, a declarat joi pentru G4Media că înălțimea pasajului, după reabilitare, respectă norma de înălțime de 3,5 metri, așa cum era și înaintea lucrărilor de modernizare.

 ”Înălțimea a fost verificată de Poliție, este de 3,54 m. Iar la interiorul pasajului, înălțimea e și mai mare, de 3,7 m în interior, așa cum prevede legea. Pasajul respectă întocmai standardele”, a spus Daniel Băluță.

Un TIR cu numere de Turcia s-a blocat joi dimineață în Pasajul Unirii din București după ce a acroșat limitatorul care verifică înălțimea maximă admisă.

Este al treilea incident similar în ultimele zi, după ce pasajul reabilitat de Primăria Sector 4 a fost redat circulației.

Primele două victime au fost două autocare.

Coordonatorul lucrărilor de reabilitare de la Pasajul Unirii: „Tirurile n-au intrat niciodată pe acolo, n-au cum”

Tirurile au accesul interzis în Pasajul Unirii, iar regula era valabilă și înainte de reabilitarea acestuia, spune la Europa FM Marius Coaje, coordonatorul lucrărilor de reabilitare din partea Primăriei Sectorului 4. Camionul blocat în această dimineață are o înălțime de peste patru metri, valoare care depășește limita din pasaj.

„Tirurile n-au intrat niciodată prin pasajul Unirii și nici acum nu circulă. Autotrenul de azi avea undeva la 4 metri 20 înălțime iar pasajul avea undeva la 3,90, deci niciodată n-aveam cum să intre în acest pasaj”, a spus Marius Coaje.

Astfel de incidente au avut loc și inainte de reabilitarea pasajului

Acesta precizează că înainte de reabilitare incidente similare aveau loc, dar în interiorul pasajului. Reprezentantul Primăriei sectorului 4 a detaliat:

„Automatizările respective au fost făcute așa cum se fac pe zona centrală, iar ca ele să nu fie agățate au fost placate pe plafon. S-a coborât undeva la 15 centimetri de la plafonul inițial al pasajului cu această placare. El în momentul de față în zona cea mai joasă din pasaj are 3,70, dar proiectantul a decis ca poarta de gabarit să fie la 3,50. Înainte, poarta de gabarit arăta 3,70 dar ea era ridicată la 3,80, deci și în trecut rămâneau dar rămâneau în pasaj înfipte nu în porțile de gabarit.”

Pasajul Unirii a fost reabilitat în ultimele luni, traficul fiind închis. Înainte să fie redat circulației, coordonatorul lucrărilor spune că s-au făcut teste inclusiv cu autobuzele Societății de Transport București, care nu întâmpină probleme:

„Noi, înainte să dăm drumul la acest pasaj, am introdus și am făcut teste cu cel mai mare și cel mai înalt și mai lung autobuz de la STB, intră fără nicio problemă.”

Un TIR cu numere de Turcia s-a blocat joi dimineață în Pasajul Unirii din București după ce a acroșat limitatorul care verifică înălțimea maximă admisă, potrivit fotografiilor transmise G4Media de un cititor. Este al treilea incident similar în ultimele zi, după ce pasajul reabilitat de Primăria Sector 4 a fost redat circulației.

Primarul Sectorului 4, Daniel Băluță, a declarat joi pentru G4Media că înălțimea pasajului, după reabilitare, respectă norma de înălțime de 3,5 metri, așa cum era și înaintea lucrărilor de modernizare.

Lăsaţi un mesaj

Te rugăm să adaugi un comentariu
Vă rugăm să completaţi numele